äntligen en bloggstund

tja bloggaaa. har nu kommit hem till sweden igen, vädret är som vanligt här, glad att man har fått lite färg på andra ställen här i världen. alltså, jag började precis med ett annat inlägg där jag skulle lägga upp bilder, men allt är fan cp. tar hundra år och datan blir knäpp. därför måste jag hänvisa er till min face när bilderna laddas upp där.

jag skall medge att jag är rikgit sliten just nu, har inte sovit inatt, eftersom flyget gick jäääättetidigt, så vi var alltså tvugna att befinna oss på flygplatsen klockan 4 imorse. eftersom man var ganska sliten efter veckan och natten så var man ganska trött. & flygstolarna är jätte obekväma, så dålig sömn på flyget. men som sagt, man såg fram emot bussresan med sovning i 3 timmar. Men så blev det inte, med tanke på att vi hade en efterbliven chaffis. han var ju rolig och så. men inte när man vill sova, i stort sett snackade han i micken hela vägen. Riktigt spännande, han sa saker som:
vitsar i stil med "Hur vet du om det har regnat mycket? - man får abborre i råttfällan. Sen ursäktade han för att den inte va så rolig.
berättelser som när jag körde fransmen i smögen, när estländaren fastnade i snön och körde vilse. om hans gps som kunde läsa av hastighetskameror, om när han körde och fick en förkylning (troligen från ac, men han visste inte för han hade aldrig fått de under sina 20 år vid ratten) om när han skulle slänga ut ett tuggumi och rutan rasade, komiskt som han sa.
sevärdheter om ni kollar åt vänster nu så ser vi vatten, väldigt fint. Tips på bra museum man bör besöka. Arvika som är sååå vackert och komiskt.
musik han tipsade om hans egna favoriter bröderna djup dom är komiska tycker han.
badplaster vänern har fina badplatser, men den är kall. Fast vättern är kallare för den är djupare. Har hört att skutberget är en bra badplats.

alltså, orkar inte ens skriva allt han satt och snackade om, helt tappad. men det är trevlig med chaffisar som snackar lite, men inte när man vill sova & tro mig, man vill inte höra bröderna djup när man skall sova heller...
ni får lyssna på Bröderna djup - vi bor på landet. rekommenderas staaaaaaaaaaaarkt!!!


men nu orkar jag inte skriva mer, skall äta svensk mat äntligen!  kysser från helena
 

Kommentarer
Postat av: Peter

helena, det ser ut som du har stora bröst, vilken storlek har du?

2010-08-08 @ 20:50:41
Postat av: frida

hahaha! fan va konstig busschaffis!

hoppas ni haft det gött! :)

2010-08-08 @ 22:59:28
Postat av: Anonym

HYLLAN

2010-08-12 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0