förändra spermans smak

tja godingar.
ursäkta mig för att jag inte uppdaterat något  idag. men har haft fullt upp och glömde av bloggen helt. men nu är jag här iaf & de är ju viktigast. jag hoppas såklart att ni alla mår gött, & har väntat med spänning på en uppdatering. & nu är den kommen, wiiieho

i detta inlägg tänkte jag skriva upp ett litet tips till er killar där ute. alla vill väl att ens sperma ska smaka så gott som möjligt, inte sant? & jag har tips på saker som kan förändra sperma smaken. så ni vet vad som är bra och dåligt, förhoppningsvis kommer nu era sexpartners nu att längta tills ni slänger iväg en sats i munnen. hur lyxigt låter inte de? grymt nice tycker jag de låter iaf..

som nog det flesta redan vet så är det väldigt bra med mycket frukt & grönsaker. extra bra exempel är ananas, kiwi, mango, plommon, selleri & även persilja. ja alltså är de flesta inom frukt & grönt nyttigt och väldigt bra att stoppa i sig för bättre smak. men undvik dock sparris, olika kåler & broccoli alla dessa sägs faktiskt försämra smaken på din sperma.

samma som att det är bra att äta mycket frukter, är de även bra att dricka olika frukt drycker, olika smaker på te, med mera. naturligt jästa jucier kan även ge sperman sötare smak. & då är alltså de kemiska dryckerna inte lika bra då de påverkar så att smaken blir sämre.
att dricka mycket vätska är även bra för att förhindra att sperman blir tjockare & uppnå en starkare smak. likaså som det är bra med mycket sädestömning då sperman blir mer nyproducerad och alltså då även fräschare.

att äta stora mängder av kött & mjölk produkter, även kaffe & choklad ger sperman en starkare och mer bitter smak. så överdosera inte någon utav dessa.
& såklart de sämsta för kroppen och alltså även sperman är alkohol, droger & tobak!
de tre sista påverkar som sagt inte bara smaken utan även så att pillesnoppen har lättare för att "resa sig".

happ, nu har jag inget mer att skriva. utan läs igenom detta & tänk en gång till innan ni stoppar i er massa skit, iaf innan ni ska hoppa i säng & förväntar er en go avsugning. man måste ju även tänka på den som ska svälja slemmet.

allt för mig. ha de alla
HENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0