gör inte såhär:

hallå alla läsare, hur mår ni egentligen? alltså på riktgt, aldrig någon som svarar på den frågan.  jag mår iallafall bra, nyss vaknat, sovit 12 timmar i sträck, inte ens rört mig inatt tror jag, snacka om djupsömn.

det jag tänkte skriva om idag iallafall är saker killar bör avstå om man vill visa sitt intresse för en tjej.  alltså, det är såhär killar i italien gör och alla är ju fan efterblivna där. OKEJ!

säg att du sitter på gatan och en snygging går förbi. då rekommenderar jag inte: att skrika I love you, hello sweety, omg barbie, skicka slängkyssar eller huvudtaget titta när du sitter där med din tjej (alltså vända sig om och titta sålänge det bara går)

säg att du ser en snygging på tåget(annars ganska bra ställe att sitta och småsnegla på varandra) och du har denne mittemot, gör alltså inte följande: blicka hundra gånger utan respons, slicka dig runt munnen såfort man får lite ögonkontakt, gå inte & hämta din kompis och placera er bredvid tjejen som ni hitillis inte fått nån respons av, viktigast av allt: ta inte fram kameran och ta foto.

sist men inte minst.
möter du en snygging på gatan, spring inte fram och fråga. "ooooh, where did you get this? Where did you get this? Is it yours? Ohhh, its what your mama gave you"
killen har alltså pekat på rumpan under hela samtalet, så ni vet.



denna gubben satt jäämt på tågstationen och skickade slängkyssar till oss.
brutalt uppskattande!

allt från mig, släng kyssar till alla där ute.
helena

Kommentarer
Postat av: (Y)

jag mår bra så ni vet (svara bara) haha :P

2010-08-09 @ 20:44:53
Postat av: :D

jag mår inte så himla bra, men nu när jag läser er blogg blir allt bättre! tack för att ni gör mitt liv värt att levas ;) haha

2010-08-09 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0