HEJHEJ <3<3<3<3<33333

hej bloggen.
hoppas ni mår bra har inte hörts av på ett tag. antar att de flesta börjat skolan, och kommit igång med vardagen igen. vilket nog är ganska skönt. själv har man ledigt börjar inte förens imorn. de blir nog skönt att komma igång med basketen och skolan igen. fattar bara inte hur jag ska komma upp på morgonarna och hur jag ska orka med allt plugg. men så känner man ju varje år. så det går väl bra förhoppningsvis.

vet egentligen inte varför jag skriver nu. har tröttnat rejält på bloggen & att alltid skriva massa inlägg jämt. och kommer ha ännu mindre tid nu när skolan och allt kommer igång. så de lär ju bli sämre antar jag. eller om man får massa goa idéer i skolan o så. kanske. den som lever får se helt enkelt.
och vi lever som sagt.
va egentligen inget mer jag skulle skriva har inget smaskigt att dela med mig av tyvärr.. skulle bara säga att vi finns här ute och snart kommer kanske bättre uppdatering igen. vi får se.
ha de bra alla trogna läsare. känns skönt att ni fortsätter kika in emellan åt trots att våran uppdatering suger.

puss henny


Kommentarer
Postat av: eventsinmylife

grrrrrr, kom hit!!!

2010-08-26 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0