kontaktannons

hallå bloggen & hallå läsare!! hur står det till? det är bra här iallafall, ligger i sängen med ett paket go glass och bara mår gött.  idag har man bara slappat. hur skönt som helst.  Jag vet att jag lovade ett iinlägg efter städningen igår, men jag fick kämpa så jävla hårt att jag somnade på dirren efter. men nu är det fan städat iallafall!!! hehe. i detta inlägget tänkte jag avslöja en tråkig sak, deeet är så segt på killfronten för mig nu & jag är jättesugen på att ha en pojkvän.  så jag skall helt enkelt göra en liten kontaktannons och se om någon nappar. hihi. let's gooooo!

jag är en tjej i mina bästa år (17) bor hemma med min familj, har eget rum(heheh..). på fritiden lägger jag all energi på min blogg. jag gillar även långa promenader, mysiga hemmakvällar och mys i allmänhet. Jag är också en grym kock, kan laga allt i stort sett. snart 18 år och kan försöja en familj. Ni kan nå mig på telefonen 0707677968. Är också medlem på match.com . Puss

här infogar jag även en bild på mig själv.


ja, om ni känner er sugna så vet ni hur ni får tag i mig, så kan vi lösa en dejt. skulle uppskatta lite respons faktiskt, får ju dåligt med det nu som sagt. heheh :(


om ni kanske är sugna på nån annnan så kan ni kolla kroppskontakt.com där kan ni finna sexpatners. hehe ha en fin kväll så hörs vi sen. köss H


Kommentarer
Postat av: peter pan

då ringer jag dig ikväll då söt :P

2010-08-16 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0