ledsen

tjabbbatjenatja alla läsare som troget håller i sig trots lite dålig uppdatering, men alla vet ju att det närmar sig slutet på sommarlovet och det gäller att ta vara på den tid som finns kvar, så jag fattar att ni fattar att vi liksom njuter till fullo nu, det hoppas jag att ni gör också. iallafall så har man nyligen kommit hem, eller ah nyligen var krydd men. har varit hos bloggkollegan, ni missade inte vadet vi var tvugna att göra i fredags va? skiiiiitstelt på riktigt!! om ni har missat kommer info om det senare.  för tänkte nämligen skriva om en stel grej på fyllan.

alla(eller de flesta iallafall) vet hur det är när man är lite go, och man är sugen på någon på en fest. man börjar med att hålla på hela kvällen. det slutar med att man går hem till nån av dessa. än så länge är det ju inte stelt alls, eftersom man fortfarande är sugna på varandra & kanske fortfarande är lite full. den stela biten kommer dock när det börjar ljusa ute och man vaknar, där man ligger bredvid den man va sååå sugen på. Man ligger där, dagen efter, hyffsat äcklig. Under denna morgonen snackas det inte mycket, nån av dessa glider ut i sina partykläder, sliiiten. OKEJ, fan vad jag förklarar dåligt, men jag menar bara att det är stelt när man vaknar och bara glider hem, orkar inte förklara bättreeeee.

skall göra ett annat inlägg sen, men satt och tänkte på detta när jag gled i tåget förut och såg en tjej som måste kört järnet igår. Hur sliten som helst, smink som runnit, högklackat och partyklänningen på. nu skall man bara städa först, som mamma har tjatat om i flera veckor, jävligt fjantigt. heheh

pusssss alla. H B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0