mobbemusse på bussen.

tjoho alla där ute, hoppas ni mår gött. det gör iallafáll jag nu, har ätit för första gången på länge. (morsan är bortrest) och pappa är ingen 5stjärning kock. så de va gött. nu är jag dock trött och jag tror att jag skall slänga på en film och gosa ner mig under täcket. Men först skall jag skriva ett inlägg. Så om någon där ute känner sig träffad av detta jag kommer skriva, så ta åt er!!!

Tänk dig att du sitter på bussen hem från stan, eller till stan. Du är sjukt trött, huvudet bultar, och ögonen viker sig.  När du närmar dig vålbergshållet (förlåt mig alla trogna vålbergare) så glider det på några, kan va både tjejer och killar, dessa placerar sig längst bak i bussen. Det dröjer inte länge innan någon av dessa tar upp sin sony ericsson och börjar spela musik. Du sitter några platser framför, men du hör fortfarande vad som spelas. Och denna dagen har du mot alla odds glömt din freestyle hemma, skjutton också, tänker du säkert då. En av dessa personer i baksätet drar på någon låt som hans polare har gjort till en som han skulle dissa. (ni fattar vad det innebär va?) skjut dålig rapp... När denna disslåten rullar på mobilen så snackar killarna/tjejerna och någon nämner något om - har du inte hört hans svar på dissen då? Jag har den på min mobil. Nu fattar du att du äntligen kommer få höra svaret på dissen, tjoho! Killen som ligger inne med sensate nytt klickar på mobilen och svaret rullar ut. När man har fått nog av dissar och rapp så sätter man på något annat vanligt nämligen techno. Ditt huvud spränger fortfarande, det blir inte bättre av besbisrösterna och den jobbiga bakgrundsmusiken. Det enda man gör är att längta hem.

Råkade ut för detta idag, tre tjejer satte sig bakom mig, inte nog med att de spela den dåliga musiken, så sjöng dom till den dåliga musiken också, först med rapparrösterna, sen med bebisrösterna. så hiiimla bra. Nog snackat om musik på bussen, det får inte förekomma, ha mp3, ipod eller freestyle, vad som helst, bara ni inte lirar mussen högt, för det är sjukt jobbigt! :(

nu skall jag poppa en påse med popcorn & ha det gött. vi hörs imorn alla goa där ute!
juuuuste,  lovade ju att langa en spoty lista, så det skall man lösa nu! Den är inte helt klar än, jobbar lite på den fortfarande. Men det är varjefall den jag spelar mest juuuust nu. Kösss hellan

http://open.spotify.com/user/helenab%c3%b6nfors/playlist/1H770iRpjzlWfOrvQqQu1H


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag har ett problem med en sak. Mitt ex! När vi var tillsammans hade vi det super bra men sen i slutet gled vi isär och han var inte snäll :( så vi gjorde slut och sa att vi skulle pröva igen om någon vecka men då har han skaffat en ny! Iaf nu är det slut mellan dem och han började höra av sig igen. Jag sa nej först och skällde ut honom men sen så mådde jag inte bra av att inte ha någon kontakt med han så vi började prata igen, men nu kan jag inte sluta tänka på han!!!! Jag vill verkligen inte något mera än att vara vänner men är det verkligen bra att vara "nära" vän till ett ex eller borde jag kasnke säg att vi pratar inget mer men vi är inte ovänner? för om vi är vänner kanske jag ändå känner "hopp" om att det ska bli något :S Det är sååååå svårt tacksam för svar och vad ni tycker :)

PS eran BLOGG ÄGER!!

2010-08-13 @ 17:44:33
Postat av: killen med kooolll

skulle vara kul med bilder ;P

2010-08-13 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0