Svar till Johanna!

Tjo ännu en gång bloggen. nu har man intagit sängläget och är redo för sin skönthets sömn. hur skönt? men känner mig lite besviken på peter pan som aldrig ringer mig trots att han har lovat.. verkligen inte kul :(
tänkte egentligen att jag bara skulle svara på en fråga som gled in senare, man vill ju liksom hjälpa till, så man offrar sig trots att klockan tickar iväg fööör snabbt.  Så nu joppan får din fråga ett eget inlägg, lyxigt va?

Hej! Jag har ett problem med en sak. Mitt ex! När vi var tillsammans hade vi det super bra men sen i slutet gled vi isär och han var inte snäll :( så vi gjorde slut och sa att vi skulle pröva igen om någon vecka men då har han skaffat en ny! Iaf nu är det slut mellan dem och han började höra av sig igen. Jag sa nej först och skällde ut honom men sen så mådde jag inte bra av att inte ha någon kontakt med han så vi började prata igen, men nu kan jag inte sluta tänka på han!!!! Jag vill verkligen inte något mera än att vara vänner men är det verkligen bra att vara "nära" vän till ett ex eller borde jag kasnke säg att vi pratar inget mer men vi är inte ovänner? för om vi är vänner kanske jag ändå känner "hopp" om att det ska bli något :S Det är sååååå svårt tacksam för svar och vad ni tycker :)
PS eran BLOGG ÄGER!!


svarHej joppan. För det första tycker jag att du skall fråga dig själv om du bara vill vara vän med killen när du säger att du inte kan sluta tänka på honom. Och om nu gjorde slut för att han var taskig och inte behandlade dig rättvist tycker jag inte att du skall ta tillbaka killen. För det andra om han skaffade en ny tjej när ni hade paus så verkar det tyvärr inte som om killen gillar dig allt för mycket. Försök att strunta i honom, det kommer nya killar, han är absolut inte den enda. Om han kan få nya tjejer kan du få nya killlar!! hör av dig om det blir mer trubbel. Föresten. kul att du gillar bloggen!


hejdå & godnatt alla.
köss helena

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Tack så jätte mycket för svar, det känns bättre nu! :) Tack sååå himla mycket!

2010-08-21 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0