två goa frågor

hej bloggen & feta ursäkter för att bloggen har lagts vid sidan av för min del nu ett tag. nu när inte helena heller är hemma måste jag sköta de hela extra bra så nu tog jag mig samman och ska skriva ett inlägg. erkänn feeeting bra!

jag har valt att svara på två fråger som har dykt upp från bloggen

1. Har snoppstorleken stor betydelse?: jag vet att helena har skrivit tidigare om detta så jag formelerar mig därför ganska kort om denna frågan, (om du tycker att du behöver mer information om de så kan ni klicka in på tidigare inlägg och läsa.) okej nu så jag tycker personligen inte att det är snoppstorleken som har den största betydelsen i ett samlag. visst att man känner skillnad & att sexet blir annolunda på en snopp som är smal & 13cm än en fet 27 centimetrar, de kan ju alla vara överens om. men det betyder ju inte att de ena sexet är bättre än det andra. det är hur själva sexet är & känns som har största betydelsen. man kan uppleva himelskt sex även fast snorren är lite som en tändsticka eller stor som ett lår. ja ni förstår vinkeln. allltså alla ni som mår dåligt över hur storleken på eran petter niklas är, tänk inte på de. träna er på tekniken istället. det är mycket mycket viktigare. dessutom så gillar alla olika. vissa ska ha stoooora grejer, medans andra föredrar er med de lite mindre paketen.

2. hur fortsätter man ett socialt samtal?: (jag förkortade denna frågan ganska mycket, men de stod liksom hur man på sms eller facebook chatten som exempel fortsätter en konversation efter de frågorna om hur det är läget & vad man gör). alla vet väl vad man pratar om nu, & har säkert varit i samma situation. tyvärr har jag inget super svar på denna fråga, för om sanningen ska fram har jag själv varit i den sitsen många gånger och de är lika jobbigt att komma på något varenda gång. men som sagt. om svarerna på frågorna har varit korta och tråkiga som. "det är bra" & "inget" så är de ju såklart svårt att forsätta frågor från de. men oftast är svarerna mer utformade och då kan man ställa en vidare fråga på svaret man fick. sen finns ju de frågorna som är ganska liknade som, "vad har du gjort idag", "händer ikväll, imorn osv" sen beror ju de såklart också på vad man vill med smset, vill man bara ha gött snack är ju frågorna ganska bra att ha ett lager på så att inte den stela stämningen uppkommer. men om du vill något speciellt så är det lika bra att fråga de så fort som möjligt så kanske snacket börjar rinna på. som "kan jag få de numret?", "va du där igår?", "vill du knulla?" med mera, ja ni fattar.. men som sagt tror jag inte jag va till så stor hjälp med detta inlägget. kan ju bara trösta med att alla tycker de är lika svårt, så skriva bara på. om stämningen är stel så blir bara den du snackar med glad ifall du slänger iväg en go fråga.

okej nu gott folk. nu skall jag göra mig iordning har inte kommit ifrån sängen idag känns de som, sjukt seg asså.
ska nog in till stan en sväng sen & träffa petra & sen vidare till frida. men först ska jag dra iväg till en go resturang och köpa något gött att slänga i mig. jaja. ha en grym kväll. förhoppningsvis dyker ett till inlägg upp sen. så hörs då.
PUSS HEENNNI




Kommentarer
Postat av: Peter

Vad väljer du om du får välja? Rough sex med den fet 27 centimetrare eller mer kyss o smek med en smal 13?

2010-08-02 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0