Svaret på din knäppa fråga L

tjabba!! nu sitter man ännu en gång med datan framför sig och rååchillar. det är väll bara för bra va???!
nog om det, orkar inte skriva allllla roliga, galna och sjuka grejer som händer i mitt liv, så jag skall istället försöka ge lite klarhet i någon annas liv. Så nu Mrs L svaret på den konstigaste frågan jag någonsin fått.

Tycker killar att det är sexigt om en tjej pullar mycket?
alltså, jag vet inte. har ingen aning,  det är aldrig något jag har gått och funderat på. Även ifall ni där ute tror att vi vet allt så finns det faktiskt vissa grejer man kan ha missat Men visst, det finns säkert killar som tycker det är sexigt om tjejen pullar 3 gånger om dagen. Fast jag tror inte att det är den avgörande delen om en tjej är sexig eller inte. Om du nu gillar att pulla mycket så skall du göra det, inte för att någon skall tycka att du är sexig, utan för att det är skönt. Ledsen att detta är det bästa svaret jag kan ge, men såklart skall du pulla även om någon tycker att det är osexigt, kör på ba!!

återkommer senare, skall besöka graven nu. så ni får ha lite överseénde med detta. Puss så länge
helena

Kommentarer
Postat av: L

tack så mycket. fattar att det va svårt att svara på

2010-08-10 @ 22:39:02
Postat av: karl

kan ni inte ha fråge stund igen? :):)

2010-08-11 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0