svar på frågestunden!!

hej bloggen. nu kommer svaren på alla era frågor.

hejhej
ni verkar kunna så himla mycket. jag vill göra slut med mig pojkvän men jag vet inte hur jag skall säga? snälla hjälp, jag vill inte göra honom ledsen
.
hennys svar:
tjenare. såklart förstår jag att du inte vill göra honom ledsen, men om han tycker om dig så blir han antagligen ledsen ändå, eftersom du gör slut. det bästa är att säga hur du känner och tycker, och varför du vill göra slut. så mycket mer finns de väl inte att göra.

helenas svar: tjabba, jag förstår hur du känner, jag har själv varit där, men tro mig. Det kommer kännas så mycket bättre när det är över, man mår dåligt av att va med nån man inte vill va med, jag lovar. säg som det är till killen.

Lisa
Va bra att ni hade en till frågestund :)
Min fråga är ifall ni är på g med någon nu? och hur länga har ni varit tillsammans med någon som längst?
hennys svar:
hallå där lisa. nej jag är inte på g med någon just nu. & som längst har jag varit tillsammans med en kille i ca ett halvår.

helenas svar: tja lisaan! så du vet kan du slänga iväg frågor när som helst! nej, jag är inte på g med någon just nu, det är lite segt. Mitt längsta förhållande varade i 8 månader ungefär.

K
Äger ni dildos & sexleksaker?

hennys svar:
nej tyvärr är de dåligt med de lagret. dock blev jag lovad av några en dildo i födelsedags present men de fick man tyvärr inte. fyller år 4juni för er som undrar. heheh...

helenas svar: nej, man ligger ju inte inne med sånna lyxgrejer, men nu skall jag ta tag i mitt liv och inhandla en dildo.

joel söderman
äre sexigt med tungpiercings på killar
hennys svar:
tja joeeel! jag tycker som jag skrivit i tidigare inlägg att piercingar överhuvudtaget inte är speciellt snyggt på killar. men om ni där ute nu har de så kan jag väl trösta med att de är gött att hångla med folk med tungpiercing. men som sagt skippa helst de snälla!!!

helenas svar: tjaaaa jolle ärkåt söderman! nej, sexigt skulle jag inte påstå att jag tycker att det är, piercingar är inte min grej riktigt.

nyfiken
skulle ni kunna va med i porrfilm?
hennys svar:
hej du nyfikna. nej jag skulle inte kunna vara med i en porrfilm hur rik jag än skulle bli av de. (eller okej om de typ är 100000000000 miljader jag skulle få, så skulle jag nog) fast annars verkligen inte!!!!

helenas svar: alltså, innan jag fick reda på hur det går till "bakom scenen" på porrfilmerna så skulle jag tänkt mig att kunna vara med. Men efter det vill jag fan inte längre. Men däremot skulle jag nog kunna tänka mig att spela in en porrfilm, med liksom någon man vill med. om du fattar? fast den skulle liksom inte komma ut... hoppas du inte är Nyfiken längre!


Kristian
Tycker ni det är snygg med killar i myskläder?
hennys svar:
jag tycker inte det är snygg när killar går i mysis inne i stan eller i skolan. men de är okej om man har en myskväll hemma, då är de bara gosigt.

helenas svar: tja krille! snyggt vet jag inte, det kan se jättegosigt ut på vissa, som liksom passar i det, andra kan det bara se sjukt slummigt ut på, men håller med henny, i stan vill man inte att en kille glider runt i mjukisar & en hoodtröja. välj era tillfällen noga!

Nicklas
Hej, måste först säga att jag diggar eran blogg, den är fan as skön. Men iallafall hur många har ni haft sex med? om ni inte vill säga en & en kan ni inte säga ihop iallafall. skulle va kul att veta. Och hur många har ni hånglat med?

hennys svar:
tack så mycket nicke! nä som sagt så vill jag inte dela med mig av hur många sexpartners jag har haft, de vill inte helena heller vad jag vet så vi skippar allt dedär med antalet sexpartners.
hur många jag har hånglat med har jag ingen som helst aning om faktiskt.  

helenas svar: amen nicke då! tack så mycket. jaså du är lite nyfiken på den siffran du, men den är inte hemlig, så om du snokar runt lite så kanske du kommer få ett svar sen! Hur många man har hånglat med? jadu, vene om jag ligger inne med x-akta siffran där, men det blir ju illafall fler hångel än ligg!

Mrs L
Tjoho! När du svara på min senaste fråga så kom jag på en ny, (fattar om ni inte vill svara på den)hur ofta pullar ni?

hennys svar:
tjoho på dig med L.
hur ofta jag tillsfredställer mig själv är olika. kan handla om flera gånger i veckan till en gång på två månader. alltså jag har inge som rutin att jag gör de en gång varje kväll eller liknande. utan som sagt de beror på.

helenas svar: Tjaa L!! vi är ju typ polare nu. Så därför svarar jag på frågan för din skull.
men det är faktiskt så att jag inte har bestämt dagar jag skall pulla på. Utan det blir när det blir, när man är sugen liksom. Om man är sugen 3 gånger på en dag så har man fullt upp, sen kanske man inte är sugen på ett tag, det varierar ju lite.

eventsinmylife
Häääääääj Tjäjer! Vore kul om ni kunde skriva ett inlägg om er framtid, vad ni tror och önskar kommer hända i ert liv.

Min fråga är om någon av er har varit och dragit i det svarta könet? Alltså a big black one
hennys svar:
Tjäääna. ah absolut ska vi lösa ett sådant spännande inlägg nångång.
som svar på din fråga så är de: japp de har jag.

helenas svar: haha tjabba! om du är så nyfiiken på det så skall vi nog se till att fixa det!
haha, belv chockad av hennys svar där, det var mer än vad jag visste. jag har inte dragit i a big black one så att säga.


Hanna
Hej!
Jag har ett problem, jag tycker om en kille och är väldigt nyfiken och vill lära känna honom. De går inte sådär jätte bra. Vi har setts ute någon gång till och från och oftast är jag nykter för jag kör och han dricker (fast i en annan bil) jag har väldigt svårt att få kontakt med honom, och har hört från andra vänner att han är svår som person. Han vill endast släppa in de han vill och de måste vara enligt han verkar det som, iallafall när jag hör från mina vänner. Men han är också en mycket snäll och så otroligt charmig person. Jag har pratat med honom över fb någon gång då och då, men det är svårt att få respons.. Jag frågar vad han gör tillbaks skriver han:inte mke. Han frågar inte själv eller du då? Det är svårt att föra ett sån chatt vidare liksom.
Va skulle ni ha gjort? Har ni några förslag som kan hjälpa mej och kunna fånga hans uppmärksamhet på ett annat intressant sätt?

hennys svar:
hejsan hanna.
jag fattar att du tycker detta är jobbigt. som sagt så verkar ju inte facebook chatten vara en lösning på de hela. antingen så är han ingen som ofta chattar, eller så är han helt enkelt inte intresserad. försök skriva intressanta frågor & inte bara de vanliga gamla tråkiga som vad gör du m.m. Om inte de hjälper får du väl helt enkelt ta fram ditt modigaste jag & gå fram och prata med honom nästa gång ni är ute. flörta lite försiktigt med honom och se vad han ger dig för respons. om han inte verkar nappa så måste jag nog säga att han inte verkar så intresserad skit i såfall i han, & hitta någon som verkar både trevligare och mer öppen.

helenas svar: hej hanna! låter som du har ett litet problem där. Varför kan inte du hoppa att köra bil en gång & festa tillsammans med killen? det är alltid lättare att få kontakt om båda befinner sig i samma tillstånd. Menar nu inte att du skall va dyngrak eller så, men man blir lite mer öppen när man är full, så då kommer killen va mer öppen också! Som du säger har kanske denna killen problem med att släppa in folk på livet, då får man heller inte gå för hårt på. Jag tycker att du skall vara öppen mot honom, alltså ställa roliga frågor osv. ingenting behöver va som "det skall va" (alltså, hej, vad gör du? hur är läget? okej, ha det. puss) . om killen inte nappar på dina försök i framtiden heller så är det lika bra att gå vidare, kan va jobbigt, men det är alltid det bästa isåfall.


Anonym
jag undrar bara Vad e eran favoritmusik? kan ni inte lägga upp en lista ur eran spotify nångång?
hennys svar:
Jag gillar lite allt möjligt beror helt på tillfälle & humör. självklart lägger vi upp våran favorit lista på spotify i något inlägg snart!

helenas svar: tja anonym! favoritmusiken beror ju alltid på humör & var man befinner sig, sitter du hemma en kväll och är trött och skall sova snart så börjar man ju inte dunka hårdrock. Men i stort sett så är lugn musik & partymusik mina främsta favoriter. Klart, kan langa en i nästa inlägg! kanske.

6
Har ni haft cam-sex?
hennys svar:
nej det har jag inte haft!

helenas svar: nej, cam sex känns så jävla onaturligt, inte min grej alls. inte bara det, utan man vet aldrig om man blir inspelad osv, man skulle aldrig kunna slappna av.


:)
har ni någonsin varit kär i någon över nätet?
hennys svar:
Nej jag har aldrig varit kär i någon som jag liksom bara har snackat med över nätet.

helenas svar: kär & kär... ja, kär kanske. men man är ju aldrig kär på riktigt isåfall, inte om man aldrig har träffat en person kan man inte bli käär. Men skall avsölja en sak, en gång satt jag & hängde på cr, och snackade med två killar & jag blev typ kär i en av dem, han hade så fint leende, helt sinnes....


Ola
Tja! Jag är en kille som alltid avstått från snus, ciggaretter och droger. Jag undrar hur viktigt den delen är för er? Tillexempel om ni ser en snygg kille så röker han, blir han fulare då? tacksam för ett svar. Ni har en bra blogg tjejer, keep the good work up!
hennys svar:
tjenis ola. det låter som om du är en klok herre som låter bli det. Jag föredrar om killar skippar alla tre, men somsagt droger & cigg tycker jag är värst & inte alls tändande om en kille håller på med. men jag tycker ändå att snus inte är så jätte farligt. visst föredrar utan men ändå okej ifall de snusar, bara de helst tömmer munnen innan man ska hångla.

helenas svar: hallå olis! du låter som en mycket duktig kille och tro det eller ej. men badboys är inte min grej, så du ligger på plus-listan hos mig. Jag tycker verkligen att allt sånt är brutalt avtändande, speciellt snus, droger e OK.   nää, skoja, men håll er borta från sånt där, allt alltså!

;)
har ni haft telesex någon gång?

hennys svar:
ajjemän de har jag haft!

helenas svar: tjabba flötarn! telesex är hur skönt som helst. så japp, det har jag haft.

anonym
Hej girls!
Min fråga till er är hur lyckas man få en kille intresserad?
Sen vad tycker ni är snyggast att tjejer har på sig för kläder? Ni säger alltid bara va killar ska se ut och ha på sig. Gärna lite ner tips till tjejer. Annars tack för en toppen bra blogg!

hennys svar:
tjenare. jag vet nog inte mer än dig om hur man lyckas lösa så killar bli intresserade. de enda man kan göra är väl att skratta, va trevlig, social & flörta. så får man hoppas att han inser vilken toppen tjej du är.
jag gillar när tjejer har blusar, tunikor. eller stora tshirtar med coola tryck. som brallor gillar jag slitna shorts eller tajta jeans. & fest så älskar jag den lilla svarta!! absolut ska vi försöka breda lite & även skriva ner mer tips till alla tjejer..

helenas svar: tja!! hur man får en kille intresserad, shiiit, ni ställer svåra frågor. Det beror ju såklart på vad killen gillar hos tjejer, alla gillar ju olika. Du får helt enkelt försöka snacka med honom och se om ni klickar!! henny löste andra frågan ganska bra, men visst vi skall lösa ett inlägg om tjejkläder!

anonym
Ni är snygga skulle lätt vilja lösa er båda.
De jag tänkte fråga är ifall ni är lätta och knullar ofta?

Hoppas jag. Hahaha
hennys svar:
jag kan väl inte påstå att jag är lätt. jag knullar ifall jag vill knulla & ifall jag inte vill så säger jag nej. jag tycker inte de egentligen har något att göra med ifall man är lätt eller inte. många säger att man inte ska va lätt osv. bara för då får man rykte o så. men ifalll man nu vill knulla varför ska man inte då få göra de? jag är liksom inte lätt för att vara de. & jag säger inte heller nej bara för att göra de. utan jag går efter vad jag vill för stunden.
sen så knullar jag verkligen inte mer ofta än någon annan, nu för tillfället är de nog bara mindre än andra. men som sagt de går lite i perioder.

helenas svar: visst!! langa ditt nummer så kan vi bestämma en dag. Nä, men det är som henny säger, är man sugen på att ligga så skall man väll det liksom för sin egen skull, inte för killen eller så. Ligg om ni är sugna!


Mimmi
Får man ställa mer än en fråga? Om man inte får det så kan ni svara på bara en om ni vill..
hur många har ni varit kära i, på rikgit?
har ni nångång blivit dumpade?

hennys svar:
klart du får ställa två frågor mimmi. jag har nog varit kär i en på riktigt, men som sagt jag vet inte ifall de skulle varit på riktigt om de hade varit nu, men då kändes de så riktigt. så jag säger nog en på den frågan.
& japp jag har blivit dumpad!

helenas svar: klart du får ställa frågor mimmi. va inte blyg! det är alltid det svåra, jag vet ju inte, kanske en. jag har aldrig varit mer kär i nån annan iallafall. men det var längesen, kanske inte skulle kännt så nu, när jag har svårare att få känslor.


hahaha
Hur stor är den största snoppen ni haft i er?(A)

hennys svar:
det är ju inte direkt så att precis innan vi ska knulla, drar fram ett måttband och mäter liksom. så cm mässigt har jag ingen aning. men stooor va den iaf.

helenas svar: hallå där hahaha! jag tror den va 25cm eller nått sånt.

Anonym
Tjenixen :]
Jag undrar ifall ni föredrar blonda eller brun håriga killar mest?
hennys svar:
hallå där. det beror helt på hur killen ser ut bortsett från håret. men jag föredrar nog ändå brun håriga före blondiner om man nu måste välja.

helenas svar: jag tycker det är sött med blondiner, men brunhåriga killar är oftast sexigare. Killen man faller för faller man ju inte för pga vilken hårfärg den har.

hej på er
hej på er! jag tycker att ni två är väldigt fina, jag undrar om jag skulle ha någon chans på er fast jag är yngre än ni två är. =P

hennys svar:
hej på dig, man tackar ju inte nej till lite lammkötttt som sagt. heheee

helenas svar: tjaabba på dig!! visstvisst, jag är inte den som är den. Kontakta mig snarast!

alex
yo^
kollar ni mycket på porr?
hennys svar:
nä jag lyxar typ aldrig till de och sätter på en snuskig porrfilm.

helenas svar: det är dåligt med det. hyr ju aldrig en & porrsidor på nätet langar sjukt mycket virus..


En snäll kille
Läste en fråga om vad ni tycker är snyggt på en tjej... handlade om hur man gör killar intresserade tror jag. Borde det inte va smartast att fråga en kille? Iallafall, här är min fråga; ni skriver mkt om vad som är snyggt att killar har på sig eller vilken kroppsdel som ska vara mest pumpad för att nå högsta snygghetsfaktor, men borde inte orsaken till varför en kille är snygg vara för att han bara är det, vara liksom född med det. Så alltså... skulle ni endast kunna genom att se på en killes "ansikte" avgöra om han var snygg lr inte? Och vad är snyggt i detta fallet (alltså inom ansiktet, hövvem och hår)? För mig känns det som att det borde vara det viktigaste, dvs hur man ser ut och det som man inte kan ändra på (om man bortser från operationer).
hennys svar:
jag håller med dig om att vi inte vet vad killar tycker är snyggt eftersom vi är tjejer. men som sagt så får vi ofta önskemål om att skriva mer tips till tjejer också och vi har gjort vårt bästa och skrivit saker som vi iaf tycker är snygga och uppskattande sen får väl killarna utifrån de avgöra ifall det är snyggt eller inte.
vi kan inte göra så mycket mer, om inte du har lust att göra en gästblogg för oss och skriva ner hur en tjej ska se ut?
visst är det så att en kille som är född snygg, men fantastiska drag & fint leende. ofta är väldigt snygg. men alla är ju inte det & då måste man ta hjälp av en snygg klädstil,en musklig kropp eller en ball frilla för att få tjejerna att följa en med blicken ändå. så jag tycker din åsikt va ganska konstig så du menar att bara de som är födda snygga kan vara snygga? enligt mig är de helt fel. man kan ta hjälp av så mycket enkla knep för att faktiskt va riktigt snygg ändå!

helenas svar: en kille behöver inte vara medfött snygg. sannigen är den att det är personligheten som gör det, för ett tag sen gillade jag en kille, bara för han var snäll och rolig, det gjorde honom så snygg!!

Elin P
Tjenare Henny och Helena!
Kan inte ni berätta hur ni blev kompisar. För ni vi väl ovänner först?
hennys svar:
hallå där elin. jo som sagt så va vi ovänner i början. när jag flyttade upp spelade helena & hennes kompisar in töntiga filmer om mig och va taskiga. men som sagt sen när vi började tyskan så hade ingen av oss sina kompisar där så jag och helena började hänga där och hade as kul. sen så insåg vi att vi va så lika & roliga båda två att vi bestämde oss för att bli kompisar!

helenas svar: hahaha, tyskan vaaaa. Det roliga var att vi var inte kompisar utanför tyskan, snackade aldrig. Men jag kom på en sak, jag hade visst en kompis på tyskan, men insåg nog att jag hade roligare med henny. fyfan, det längtar man tillbaka till...

Hejsan tjejer.
Gillar eran blogg jätte mycket, men ni uppdaterar inte lika ofta längre. Det är synd!
Iallafall tänkte bara fråga har ni gjort någonting med varandra. Liksom sexuellt?
Och sen hade jag en till fråga nämligen har ni haft sex med någon utan känslor inblandade?
hennys svar:
jo jag vet har haft fullt upp och bloggen har lagt lite vid sidan av. förlåt för det. men till dina frågor. jag och helena har båda hånglat och båda är öppna med att ta på varandra när vi har lust. men inte på något attraherande sätt liskom. det är nog därför vi kan göra de om ni förstår vad jag menar.
sen har jag haft sex där inte känslor är inblandat!

helenas svar: tjabba tjejen! tack så myycket, vi skall skärpa oss nu! nej, jag kan inte göra nått sexuellt med henny, eller som hon säger så kan vi göra allt, vi skickar ibland jättefula nakenbilder till varandra. men ddet är aldrig något som gör någon av oss upphetsade, då skulle det ju inte funka så.

Marcus
hade du sex när du va i italien?

hennys svar:
jag vet vad hon har gjort med de italienska killarna & tro mig man blir äcklad....

helenas svar: haha,  du är tappad henny. nej, jag hade absolut inte sex med en enda kille där nere, kan lova på allt!!


ööh
öh, jag undrar ifall ni bråckar med varandra?
hennys svar:
öööh, nä vi bråckar inte ofta alls. hihih

helenas svar: öööh hallå! nej, vi brukar inte bråcka, men om vi gör det så är det alltid om något töntigt. en gång  bråkade vi i skolan när vi skulle köra kort på rasten, så hade vi olika regler på liret, så vi va ovänner hela dagen. hihi


sådär ja, måste bara säga att ni är på g med frågorna. Men det är kul, hoppas ni är nöjda med era svar nu, annars får ni höra av er med feta klagomål, man vill ju göra sina faaans nöjda. hhih. nu skall jag vila upp mig lite, så skall jag langa ett senare.

köss allla fina fänz!
H & H

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va bra svar ni gör. jag fattar om det är många tjejer som ser upp till er, ni är bra förebilder !

2010-08-12 @ 21:49:40
Postat av: haha

hahaha till den kommentaren

2010-08-12 @ 22:33:52
Postat av: -malin-

Till Henny. Vad heter den som du var riktigt kär i ?

2010-08-14 @ 00:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0