TEEST

tja bloggen! som sagt, uppdateringen har varit lite seg, vilket har lett till att jag har blivit misshandlad på gatan. hehe nej, skojade. inget att skojja om men.. ändå. så därför tänkte jag slänga iväg ett litet inlägg nu, vet inte riktgit vad jag skall skriva, vi har fan skrivit om allt roligt.. typ iallafall. så tänkte ännu en gång köra lite ur en tidning, ett test denna gången så ni kan köra på själva om ni råkat missa att shoppa frida i affären.. heh. alltså:

Är du beroende av kärlek?

1. Hur känner du dig när du inte har ett förhållande? 
 a)
Jag känner mig halv, som om något fattas.
 b) Det känns bra, jag känner inte att jag saknar något.
 c) Ibland saknar jag att inte ha något något att slösa kärlek på.

2. Hur tillbringar du helst en ledig dag?
 a) Jag tar en dag för mig själv och gör sådant som jag inte hinner med annars. 
 b) Med min pojkvän
 c) Jag umgås med vännerna på dagen, sen hittar jag på något mysigt med killen på kvällen.

3. Vad tycker du är viktigast i ett förhållande?
 a)
Att man tillbringar så mycket tid som möjligt med den man älskar.
 b) Att man inte glömmer bort sig själv och sina vänner bara för att man hör ihop med någon. 
 c) Att man har kul tillsammans och respekterar varandra. 

4. Hur ser en perfekt kväll ut för dig?
 a) 
Mys med pojkvännen, bara vi två!!
 b) En utekväll med tjejkompisarna där vi dansar hela natten lång.
 c) Jag umgås gärna med mina vänner, för att sedan avsluta kvällen hos min pojkvän. (hehe, hur då?)

5. Hur är du som är singel? 
 a) Jag är typ aldrig singel, jag trivs bäst i ett förhållande. 
 b) Jag njuter av livet och har kul med mina kompisar
 c) Jag försöker dejta och flörta så mycket som möjligt.

6. Umgås du lika mycket med dina vänner när du har ett förhållande? 
 a) 
Nej, jag har helt enkelt inte tid med dem. 
 b) Ja, självklart. Mina vänner är jätteviktiga för mig!
 c) Jag försöker, men ibland händer det att jag glömmer bort dom.

7. Hur viktigt är det för dig att ha ett förhållande?
 a)
 Det är jätteviktigt!
 b) Det är inte så viktigt, jag tycker det är rätt skönt att vara själv. 
 c) Det är alltid kul att ha någon att älska. (med)

8. Varför är det viktigt för dig att ha ett förhållande?
 a)
 Det finns ingen bättre känsla än att vara en del av ett par.
 b) Det är inte så viktigt, jag klarar mig bra ändå.
 c) Det är roligt och mysigt att ha någon att vara kär i.


flest a: Beroende av kärlek
Du är verkligen besatt av att ha någon att vara tillsammans med hela tiden. Kanske dags att du funderar på varför det här med att vara ett par är så viktigt för dig. Gillar du verkligen personen, eller gillar du bara att ha någon att vara med? Risken är att du kväver den du är tillsammans med, ni behöver båda få tid för er själva.

flest b: Oberoende av kärlek
Du verkar vara en självständig tjej som trivs mycket bra som singel! För dig är inte förhållanden så viktiga, om du ska vara ihop med någon gäller det verkligen att du älskar personen. Och om du är tillsammans med någon ser du till att klämma ihop tid för både dig själv och dina vänner.

flest c: I riskzonen
Du visar vissa tendenser på att vara för beroende av att ha någon att älska. Försök att öva lite på att trivas själv, det är faktiskt kul att vara singel! Och även om man har ett förhållande, hur härligt är det inte att boka in en ensam myskväll och fokusera på dig själv och dina intressen? Glöm heller inte bort dina vänner när du är i ett förhållande, du behöver dem!!

hehe, nu kan ni testa er kära fänz. går ju aldrig att räkna ut vilka svar som leder till vilken. menmen, om man inte fattar det kanske det är kul, testa er nu. på alla sätt alltså..

förlåt för detta inlägget :( men tror att jag är utbränd.
puss helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0