tusen skratt om dagen är grymt för magen

tja bloggen.

förut när jag gymmade (måste bara flika in med att jag va och gymma i tre timmar, hur grymt? fast är död nu) fick jag ett sms från helena. hon sa att jag skulle meddela att hon mår bra, solen steker. de är redan bruna & ikväll väntas poolparty. då är fan frågan: undra vi eller? nä, ingen här hemma i sverige ville veta. (när jag sa de tvinga hon mig att skriva ändå) även fast jag såklart hoppas att de har de kul så önskar jag lite bara liiite att de ska få fult väder och va dyngbleka när dom kommer hem. bara för att liksom.. erkänn gött för oss andra.

jaaja, nu ska jag skriva ner 3 viktiga saker för att åstakomma ett grymt förhållande, enligt mig då.

ha roligt- är de absolut viktigaste i ett förhållande tycker jag. alltså om jag börjar träffa en stel kille som inte kan leva ut i svängarna och vara allmänt busig och barnslig, då tappar jag fan känslorna. den absolut viktigaste egenskap jag tycker en kille ska ha är just att vara rolig. även fast humorn inte behöver va exakt likadan ska man ändå kunna busa med varandra & skratta ihop. ett absolut måste.

vara trygg- med trygg menar jag inte att killen ska skydda en från mödare & krig med mera, utan man ska bara allmänt känna sig välbehövd och trivas att vara nära varandra. de ska kännas som man passar in i varandra. när ni kramas eller håller hand som exempel så skall händerna kännas perfekta mot varandra och när man kramas så ska armarna som vilar runt kännas som de tryggaste stället att va på.

lita på varandra- detta är ju en självklarhet, det går inte att ha ett förhållande om man inte är hundra på ifall man kan lita på sin partner. men de handlar liksom inte bara om att lita på att han inte ska gå iväg och knulla upp en tjej på en fest när han va liiiite för full. eller din bästa kompis som absoluuut inte va meningen. för de är ju en självklarhet så gör man bara inte när man är tillsammans med någon. utan de handlar mer om att känna att man kan snacka om saker som är viktigt för en. personliga grejer eller bara om saker som man bara uppskattar och veta att han bryr sig och tycka de du säger är viktigt och intressant.

happ. nu får de räcka för denna gången. nu ska jag hoppa i duschen. (ofräsht har inte gjort de efter träningen som sluta för typ två timmar sen hehehe. nu har de torkat in gött i kroppen) sen ska jag åka till olskrok och träffa petra.
ha de nice.

SVETTIGA PUSSAR FRÅN HENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0