oskönt med miljader sms

hejhej bloggen. hoppas ni mår bra. de gör jag! har nyss vaknat upp så ligger i sängen och gottar mig.

kan inte alla här där ute hålla med om att de är sjukt jobbigt när en person inte fattar vinkeln när man är ointresserad. jag kan dra ett exempel här så alla fattar vad jag menar:

du får säkert fem sms per dag av personen, där de står hej, vad gör du? hur är läget, och liknande. alla dessa får du utan att ha svarat på ett enda. jag menar vem fattar inte att man är ointresserad då, asså helt ärligt? jag känner mig typ dissad om en som skrev helt plötsligt sluta svara i ett socialt samtal. hur fan hade man då inte kännt sig i den situationen med att aldrig få svar, men inte heller ge upp utan fortsätta skriva sina sms och skicka iväg till den utsatta personen.

för alla er som känner igen sig i denna situationen, alltså de är inte positivt att göra de. kan ni bara tänka igenom och ge er själva rimliga svar på dessa frågorna.
för de första varför skriver ni hela tiden? för de andra varför tror ni personerna inte svarar? & för de tredje jag råder er att sluta skriva även ifall ni hade rimliga svar. för jag tror inte att personen ni skriver till håller med om att svaren va så rimliga som ni själva tycker.

visst om du verkligen vill skriva, och allt det där man ska inte ge upp med mera, det håller jag mer om, men att inte ge upp finns många olika sett att se det hela på. bara för att man väljer att inte skriva varje timme behöver inte vara att man ger upp. men ska kanske istället fokusera på att lägga upp de hela på något annat sett så kanske ni har en chans att få eran person intresserad. de jag menar är att ingenting är omöjligt.
måste även säga att jag hellre har en som är för svår än fööör intresserad, och dÅkan jag ju även tillägga där att jag hatar folk som är svåra. så ah, ni förstår hur oskönt jag tycker de är att få miljoner sms av samma kille hela tiden utan att ha svarat. när jag till och med ljugit och sagt att mina pengar på mobilen är slut. liksom varför skriva när den andra ändå inte har pengar.

nä gott folk, nu måste jag rusa. ska iväg strax och har inte käkat eller klätt på mig än.
ha de gött sålänge, gillar errr
HENNY








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0