goda parfymer

hej bloggen.
kan ju meddela att träningen gick bra. dog inte eller så som tur va.
men iaf, tänkte skriva om en sak som tjejer blir riktigt våt i brallan av, herrparfymer.
tänkte lista tre parfymer som jag personligen tycker är riktigt goa att lukta lite extra på.

dkny be delicious- min absolut favorit parfym av alla parfymer som finns (av båda dam & herr). alltså den är så god att benen blir darriga & magen pirrig om man känner att en kille luktar av den. lukten är god och mystisk, påminner lite om melon & äpplen. får en helt klart att bli lite extra mys sugen.



clinique happy- en riktigt god och riktigt sommarfräsh parfym som ni killar gärna får spruta på er innan ni drar iväg till stranden eller ut på dansgolvet. tjejer dras till lukter & om ni sätter på er denna godingen kommer ni absolut få flockar av girls runt om er.



hugo boss soul- en riktigt god parfym som påminner om mystiska nätter & manliga kroppar. släng på er ett sprut av denna godingen och tjejena kommer att kalla dig "killen som doftar ljuvliiiigt". så lätt är de alltså att få tjejer att snacka om er. bara att använda hugo boss soul alltså.



såklart finns de hundra tals andra tilltalande parfymer där ute som man bli galna av att känna doften av. men dessa är riktiga favvisar för min del. taa på er ett sprut och luta er extra nära bruden i hopp om att hon ska känna den gudomliga doften som du har på dig. kommer abbbsolut va uppskattande. kan jag lova!

ha de fett
H E N N Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0