stor eller liten?

hej älskade bloggen!
kom nyss hem från stan. varit med louise och lunchat och tittat i affärer och sånt. mycket trevligt. snart ska jag hoppa i jogging skorna och gå ut på ett lugnt träningspass. har fetaste träningen ever idag, (och för alla er som inte visste de så är bästa medlet för att bli av med träningsvärk är att träna mera!)
iaf nog om de fick in en fråga från när jag skrev att jag inte tyckte att storleken var de viktigaste i sexet, hade tänkt att svara snabbt på den innan bara.

Vad väljer du om du får välja? Rough sex med den fet 27 centimetrare eller mer kyss o smek med en smal 13?:
hmm, de är fan frågan de asså. jag kan ju inte säga att jag föredrar någon utav dem med stora marginaler. de låter så trist när jag säger de. men de skiljer från tillfälle till tillfälle, & från ställning till plats. vissa ställningar vill man ha lite grövre saker och mer pang på, känna svett & smärta nästan, alltså inte så mycket myspys liksom. men på vissa ska de va närkontakt smek & kyssar, ömhet och kärleksfullt och inte alls lika stor snopp behövs. visst att en minisnorre kan ha de stora hårdare sexet med galnare ställningar, hårdare juckar och höga stönen, och även en stor feting kan ha de lugna och passionerade sexet. alltså sexet kan va grymt hur erat paket än ser ut eller känns som. så ligg inte och bry er om något sånt, utan njut istället av sexet.
alltså jag säger de nu och har sagt de många gånger tidigare, storleken är inte så viktig som ni alla tror.

nä. nu skriker skorna på att jag ska dra ut.
hörs sen alla. puss henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0