7 spännande saker om sex

tjao bloggen. ligger i sängen och softar, skall snart sova för man skall upp tidigt imorn.
så jag tänkte att jag skulle skriva ner 7 saker ni inte vet om sex. fast alla kan nog någon som jag skriver. så det kanske bara blir 4 nya saker eller så, skit samma iallafall. för ni får nöja er med det nu ändå.

har hittat lite fakta oså, så ni inte tror att jag hittaar på massa saker, hih

1. 30 minuters sex bränner ca 200 kalorier - så ligg i så får ni en snygg body killar och tjejer. & sex är ju mycket skönare än ett jogginpass? men ni måste vara aktiva, annars är det inte så effektivt. men som sagt, go träning.

2. bra sex ökar självförtroendet - så är det bara, är ni bra i sängen och får höra det så ökar det självförtorendet grymt mycket, alltså både i sängen och utanför.

3. sperma är bra för tänderna - sperma innehåller bra saker för tänderna, så alla tjejer som inte vill svälja, gör det för tändernas skull isåfall! de blir vitare

4. man får starkare hjärta - eftersom det ger grym träning förbättras också hjärtat, en man som har sex 2 gånger i veckan minskar risken för hjärtsjukdomar med 50 %. så alla killar, ligg så mycket ni kan, men som sagt, aldrig i kompiskretsar och sånt, utan variera era val. så kommer era hjärtan va i topptrim.

5. vibratorn började på sjukhuset - ah, det låter lite knäppt, men man gav alltså sina patienter en ordentlig orgasm för att den ger en lugnande effekt. så om nån har svårt att sova om nättera så köp en dildo och lek lite med eller så har ni råbra sex innan. så ni kommer i omgångar så sover ni gött sen.

6. bättre immunförsvar - om ni har lätt att bli förkylda oså så ligg lite, så kanske de blir bättre. men skydda er!!!

7. man mår bättre efter samlag - ah, så är det, mår ni dåligt så göka lite, kroppen kommer känna sig starkare efteråt, så om ni tjejer skyller på värker här och där så får ni komma på nya ursäkter nu!

nu väntar sängen brutalt mycket på mig, så man får väll offra sig kanske
vill bara tillägga att jag fick städa rummet ändå. det suger. men godnatt allesammans.

Puss & Kram
från helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0