att va otrogen är aldrig okeeej

tjooo bloggen, nu är jag tillbaka efter lite gött häng på balkongen med musik, nice sällskap & solen. sen har jag även tagit en sväng ner till basketplanen som ligger i närheten. fan va ringrostig jag är efter fyra månaders skada. hoppas alla håller tummarna för att jag kan komma tillbaka till hösten igen. & isåfall i grym form.

nog om basket & skador. nu ska jag ägna detta inlägget åt helt andra saker. nämligen till otrohet.
varför är folk där ute otrogna? visst visa va säkert fulla, ville hämnas, blev kär i en annan med mera. men liksom inget av dehär är ursäkter som gör de hela okej till att vara otrogen. det är utan att överdriva de värsta en människa kan göra mot en annan, (om man bortser ifrån att döda) man gör det till en person som litar på en, som liksom visar sin kärlek på alla sett. för det är ju därför man är tillsammans, man har valt denna person för att man tycker om den, man måste kunna lita & känna sig trygg tillsammans med sin partner. annars kan man lika gärna göra slut. person som är tillsammans med dig blir betydligt mindre ledsen om du gör slut & sen knullar, än om du fortfarande är tillsammans och knullar. & ifall du nu vill va tillsammans med personen men ändå är otrogen då är du fan bara helt enkelt tappad, man är inte värd personen man är tillsammans med.
men observera men i detta läget, nu kommer jag ge två helt olika punkter i de hela (förlåt för de, men man måste se de hela från bådas håll). för trots att otrohet är de värsta man kan göra, så måste jag ändå tillägga att alla, även de största idioterna förtjänar en andra chans. jo faktiskt så är de. men innan du ger den andra chansen så måste du tänka igenom noga.. är personen värd det?
det är aldrig okej att vara otrogen, hur läget & situationerna än ser ut. tänk på det!

jag gillar att ni läser bloggen, men hatar ändå er som är otrogna, slutA upp med de gott folk.
ha de bra!! kommer mer uppdatering senare.

PUSS HENNNNY


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så rätt Henny. Usch på dom otrogna!

2010-07-12 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0