blekfeta män förstör våra badstränder

yo bloggen. nu skall man snart gå upp ur sängen och äta frukost.
denna morgon har jag haft lite problem med vad jag skall skriva.
ni vet ju att vi inte fyller ett helt inlägg med bara saker vi gör på dagen.
för de kan ju bli tråkigt i längden, så jag började skriva ett inlägg om facegrupper, men jag kände hur jag blev irriterad när jag skrev om det, så skippar nog att publicera det tills jag har finslipat lite på det.

istället ligger jag här och söker på lite nyheter också, och får upp artikeln Blekfeta män förstör våra badstränder. Och jag kan inte annat än att hålla med. Men något som är ännu värre är blekfeta killar i 25 årsåldern. Med ett par badbrallor som inte sitter allt för bra på.
Men i aftonbladet säger dom att den feta kroppen kommer när man skaffar familj, då mannen inte längre är en jägare. utan har fru och barn redan.
Men varför finns det då killar i 20-25 år som inte heller håller kroppen i trim? alla dessa kan väll omöjligt ha familj redan. Men, om ni nu är så blekfeta, så vill jag bara ge ett tips. spela inte tennis/badminton på stranden när du suuuuuger. En annan sak som nämns i artikeln är faktiskt ganska sant.. ni vet alla gamlingar som hänger på stranden? har ni tänkt på att deras badbyxor nästan alltid är lite hängiga och sönderblekta? annars får ni ta en titt på det nästa gång.

MEEEEN, en viktigt punkt i detta. killar, va inte för smala, för det är inte fint det heller. samma gäller alla tjejer, man är inte fin när knoterna hoppar ut överallt. va lagom!


hitta en balans där emellan, kanske ganska mycket smalare än dessa 4 kvinnorna på bilden.
Men erkänn tjejer, man vill inte se ut som nån av dessa i bikini?

puss helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0