de snyggaste musklerna

tjenare bloggen, ledsen för dålig uppdatering idag. men om ni bara visste hur dåligt jag mår skulle ni förstå.
har sån brutal mensvärk, helt sinnes. men skall ändå skriva lite.

& som jag glömde göra i mitt inlägg igår så skall jag ge er ett ex på vad jag mena med "vad skall du göra med mig när jag kommer"
alltså, där killen ber om att få ett svar som: jag skall greppa din kuk och suga den hårt, sedan skall jag rida av dig tills du sprutar sönder min fitta med dina kroppssafter.

så ni killar som älskar dessa brutala svar så får ni be om dem på ett fint sätt, det va så jag mena. sacka snusk och skriv porriga sms, det gillar ju alla!!

Iallafall henny åkte hem förut. så har vart ensam hela dagen, det suger. speciellt när man befinner sig i ett dödligt tillstånd. Det är förjäkligt alltså.. men iallafaall om en vecka drar jag till italien med agnes, kommer bli så brutalt braaa!! nu nog om det, i detta inlägget skall jag presentera vilka kroppsdelar/muskler som är finast på en kille. Så läs på det här så vet ni hur ni skall träna sen killar!!!

nummer 1.
Som jag har sagt förut älskar jag en vältränad rygg. Finns det något sexigare än det? Den plockar lätt första platsen!

nummer 2. Detta kan jag lova att jag inte är ensam om att tycka, för jag vet sååå många tjejer som är helt galna i detta partiet på killen, det är alltså magen.Och just på magen tycker jag att det är allra sexigast när musklerna längst ned, dom som går ner mot de andra goa grejerna är sexigast. Svårt att förklara, men lägger in en bild. så ni fattar


markerade med rött så ni absolut inte kan missa.

nummer 3. lika så här vet jag att många vill ha en kille med vältränade och go armar, och jag instämmer. Det är riktigt sexigt med ett par vältränade, manliga armar. och här syftar jag inte bara på överarmarna, utan även underarmarna skall vara i trim.

nummer 4.
för att få ihop hela överkroppen så avslutar vi med ett tränat bröstparti. Det är faktiskt inte bara ni killar som gillar tuttar. Så jobba på tuttarna killar.

nummer 5. och som avslut på hela kroppen passar det bra med tränade ben. Ett par finalår får många tjejer på fall, det lovar jag killar!!

nu vet ni killar, det var allt från mig för tillfället, skall slänga på en film och chilla vidare nu. återkommer säkert lite senare med andra grejer.
Puss på er alla där ute från helena

Kommentarer
Postat av: Lindberg

varför skrev du bara inte att du tycker att hela kroppen ska vara vältränad? haha :)

2010-07-28 @ 00:17:07
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: headmaster

ah, hade väll vart lättare egentligen..

2010-07-28 @ 00:41:47
URL: http://dyngnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0