förlovad.

tjenare bloggen!
VILL BARA SÄGA ATT JAG HAR FÖRLOVAT MIG!

näää, det är inte sant.

men iallafall.
kan inte annat än att instämma med henny angående den dåliga uppdatering. men vi har jobbat på inlägg som henny kommer attt publicera senare. efter finalen, som ni har läst om redan.
jag har egentligen inte tid att blogga nu, för jag skall packa om, för imorn drar jag på kryssning.
men tänkte att den dåliga uppdateringen gör mig tvingad att köööra ett inlägg!!
på tåget idag satt man och funderade på massa olika saker. och en sak av alla är dessa tonårsförlovningar.
ni vet alla vad jag pratar om. om ni inte gör skall jag ge er ett ex nu.

vi säger att de är ett par, där killen är 17 år och tjejen är 15 eller 16. De har nu varit tillsammans i cirkus 8 månader och planerar att förlova sig på deras ett års dag. de är dödskära och kommer va tillsammans livet ut. När tiden är slagen och ett årsdagen är här skall dom nu äntligen förlovas. De sitter kanske vid sjön eller nån annan stans och har de lite halvmysigt. Nu är dom förlovade, nu är det dom förevigt ju.  För är man förlovad så håller det ju livet ut, eller?
Några eller i många fall någon månad efter förlovningen blir det lite hackigt i förhållandet och nån av dem gör slut.
Och denna underbara förlovningsring tas bort från fingret. Så var den romantiska sagan slut..

Så där kan de se ut vid en tonårsförlovning, och till alla som läser detta och funderar på en förlovning som liknar denna så läääääääs och inse att det inte är ett normalt sätt att beté sig på.
Förlovar sig gör man med någon som man verkligen tycker om, som det känns bra med. Som man vill försöka på riktigt med. DELS bör man vara över 18. så man fattar vilka beslut man egentligen tar. förlovar sig är inget man "bara gör" . Iallafall inte för mig. säkert inte för många andra heller..

nu mina damer och herrar skall jag packa och duscha. men jag återkommer på onsdag med bilder och andra härligheter.

KYSSSSSSAR helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0