forstsättningen

nu skall jag fortsätta på mitt senaste inlägg där jag skrev goa låtar till hångel. som jag sa så hade vi lite småplaner på att även tipsa om de goaste ställena att hångla på. och som vanligt är ställena hämtade från mig själv och personer jag känner. och föresten räknar jag bara upp bra ställen. så ingen rangordning denna gången!

ett av alla ställena det är mysigt att hångla på är ju givetvis sängen, det finns väll ingen som inte uppskattar när man rullar runt i sängen och har det bra?
en annan plats man hånglar i är ju soffan, till en bra film, eller som sagt hångellåtarna och levande ljus.
nästa plats är lika given den, hur mysigt är det inte att hångla i en biosalong. men observera: se till och ha platser längst bak och se även till att kyssas tyst. alla besökare kanske inte uppskattar "kyss-ljudet" under filmens gång.
på stranden är också en drömplats att få lite kontakt med någon annans tunga på. när man ändå befinner sig på stranden kan man lika gärna klä av sig och börja kyssas i sjön också för det kan också vara grymt sexigt.
vatten som sagt är mysigt och har man inte tillgång till sjön så hoppa in i duschen och hångla järnet då!
om man råkar befinna sig på liseberg eller gröna lund så kan man ju passa på att ta en sväng i parisehjulet och hångla till utsikten!
om man inte gillar dessa ställen så ta med flickvännen/pojkvännen på en picknick på en fin äng en varm och solig dag.
om man är på fest passar ju dansgolvet kanon, dock inte det mysigaste, men rätt sexigt är det ju.

här har ni lite tips på var ni kan hångla på mysiga och sexiga ställen. vet ni något ställe som är bättre än dessa, så bertätta gärna. alla tips uppskattas ju!
meeen, om ni skall hångla offentligt. så ta det lugnt, stick inte ner tungan i halsen på varandra för att ni är så sugna. spara det istället tills ni är ensamma isåfall! för det ser fan inte fräscht ut när någon trycker ner tungan på den andra flera gånger i rad, råkade bevittna en sådan scen i stan för 2 dagar sedan. säger inte att man inte skall pussas offentligt men ta det lugnt bara (inget grovhångel!) så folk blir avundsjuka istället för att tycka att det ser äckligt ut.


även som en uppföjare till detta inlägget kommer nån av oss att presentera. De sex sexigaste ställena för sex. Missa inte det!

nu skall jag forstätta med den trejde Harry Potter filmen. kör alla rakt igenom idag. när vädret ändå inte är bättre än så här.

allt för mig just nu, kommer mer senare.
PUSS HELENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0