fortsättning på hur man glänser på dansgolvet!!

tjeeena. idag skulle jag egentligen iväg till stranden tidigt. men jag lyckades såklart försova mig & sen när jag vaknade så va de ändå hyffsat molnigt ute så jag banga de & ägnar ist lite tid till ett inlägg. & som vanligt bara för er skull gosingar.
jag fortsätter som sagt på det här spåret med att lyckas som bäst med movesen. efter förra inlägget så antar jag att ni ändå känner er lite mer säker på golvet. annars är de bara att läsa de andra movsen som jag har att bjuda på & hoppas några av tipsen faller er i smaken. så mina vänner här har vi de andra kanon tipsen

första jag bjuder på är "klappa hunden" du skall alltså låtsat att de står en medelstor hund brevid dig som du klappar. från huvudet ner till rumpan. svårare än så är det inte. om du vill göra dansen lite coolare är de bara att låtsas att de står flera hundar, eller hundar i olika storleker. så som sagt vänner de är bara att klappa på.



en favorit från många håll & kanter, om används allt för sällan på dansgolvet nu för tiden är "plocka äpplen" kära vänner kör på med den bara. den är kanon lätt & man får se en kropp arbeta från flera håll & vinklar. så med denna dansen gör du de motsatta könen (eller samma kön, vad vet jag) gaalen av sugenhet. kör på baaara.



här har vi "motorcykeln" i denna movesen skall du springa runt & låta som en motorcykeln & gasa med armen & benet. kanske inte bästa alternativet om man ska va sexig. men den är änå grymt nice om man bara vill ha kul. och vem vill inte de? så mer motorcykar på dansgoolvet. obs, denna dansen hade vi tyvärr bara en bild på. men ni får klara er.



nästa steg vet jag tyvärr inte vad den kallas. ber om ursäkt för de. men ni vet ju allihopa vilket steg de är vi visar på bilderna. men vi hade gjort ännu ett misstag att vi hade samma hand på båda bilderna. (vi hade inte så mycket tid med att ta bilderna som sagt) man ska byta hand efter varje steg så ni vet.



sista steget jag delar med mig av är den klassiska att bara vifta med händerna. min absoluta favorit. så bara att dra upp händerna i luften & vifta.



så nu var steg bilderna slut. hoppas ni har lärt er något av dessa iaf. & glöm inte ha kul på dansgolvet. sexig kan du va i sängen ist. ha en bra dag hör av mig senare med lite andra godigheter.

puss hennyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0