fraamme

tjena blogga, nu är vi framme i steeniis, börjar kvällen med att göra oss redo för kommande galenskaper!!
kan inte annat än att instämma med henny angående det inlägget om självsäkerhet, vi menar bara att ni killar skall va lite blyga med att visa att ni är bra, det är grymt sexigt!!

enentligen har jag inget speciellt att säga nu, ville bara att ni skulle veta att tågresan gick gryyymt.
när jag kommer hem igen har jag ett gött inlägg på G. men har fan inte tid denna helgen, när grymt mycket står på spel. så de var allt för mig denna dag. ledsen att jag sviker er, men ni är bäst, så jag vet att ni förstååår.

riktigt många pussar på er alla!!

en fin bild på mig, hihi


Kommentarer
Postat av: Sannie

Bonde söker fru parodi!

Hiss eller diss? ;)

2010-07-16 @ 21:16:08
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: eventsinmylife

sannie är att en finurlig typ :) tycker att ni kan ge någon ny gästbloggare chansen. Hon agnes var ju värdelös...

2010-07-19 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0