hp VS rw

tjenareeee. idag har vädret varit fult, så har kollat på harry potter filmerna 1-6. grymma filmer är det, alla utom nummer 4. den suger fan. men iallafall, när man sitter och kollar på alla i rad märker man vilken skillnad de är på pottan och de andra mellan filmerna. jag har alltid tyckt att hp vart den snyggaste i filmerna, men nu börjar jag fan ändra mig lite. spanat in Ron hela dagen, snubben är fan as go.


där har ni lite goa bilder på hans utveckling. killens oreangea hår och charmiga leende får ju säkert vilken tjej som helst


.
rons motståndare är inte så dålig han heller. frågan är vem som tar hem första platsen..


vad tycker ni läsare?:D
iallafall, nu skall man krypa ner under täcket och drömma om dessa två män, för lär väll inte komma närmare dom än så...
och imorgon skall jag ta alla stämplar på boda borg. hihih


kyssar
bönan


Kommentarer
Postat av: anonyym

harry potter lätt, ron är ju ful

2010-07-07 @ 01:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0