kort

tjenare alla där ute, idag skiner solen och jag borde egentligen inte tillbringa min tid framför datan. men de får bli en kortis ändå. egentligen skulle jag åkt in till stan idag & hängt på stranden, men jag är sååå sjukt morgontrött så somnade såklart ifrån klockan, kan fan inte gå upp i tid. nån av er vet säkert hur det är, klockan ringer, man försöker gå upp, men det finns inte krafter till det, det går helt enkelt inte. konstigt

imorgon iallafall så åker jag & agnes till göteborg, skall hälsa på henny. det kommer bli grymt.
så då kommer vi slänga ihop massa spännande inlägg, lita på det!

men nu skall jag åka och bada, ledsen för ett ointressant inlägg. men det är ju faktiskt soligt, sparar härligheterna tills ikväll. byee alla sötisar
helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0