mera tips på golvet

Nu har man just suttit och lirat ballongspelet, de är fan råbra. förlorade nu dock och de är lite segt att köra från starten igen. så tar en paus nu och skriver lite.

Eftersom jag har varit bortrest så har jag inte kännt mig så delaktig i dessa moves.
så nu vill jag dela med mig av lite tips, tänkte publiera lite goa låtar som är bra att använda dessa moves till.
Så om man vill träna lite innan man skall ut på grejer kan man ju ladda ner låtarna, ha dom i telen eller ipoden & träna när som helst.
Har tränat till massa olika låtar nu och fattat viktiga beslut..
Så publicerar ännu en lista idag

Första låten: Detta är en gammal goding där fingrarna framför ögonen är grym att köra till en början.
Senare in i låten kan man övergå till rundan och variera med vattenspridaren. Låten heter Turn the light off - Kato

Andra låten: Nästa låt är en typsik studsta boll låt. Om ni jobbar med olika stora bollar och med flera samtidigt så kan ni köra på hela låten. Hot - Inna

Tredje låten: här kan man plocka äpplen så det räcker och blir över, men de bör vara snabba och korta äppelplock.  Inslag av boxen kan man få till också. Single Ladies/Put a ring on it - Beyoncé

Fjärde låten:
En riktigt gammal goding är ju Lady - Crossfire den kan ni köra alla danssteg vi tipsat om, variera, kör på en eller vad som helst. skaka rumpan bara!! OBS. denna kanske inte förekommer på partaj längre

Femte låten: På tal om att skaka rumpan så kan ni ju köra lite juckning, bollar, hundklappning och bara skaka till Skaka rumpan - Sean Banan. Ganska dålig låt, men man kan ju köra hårt på govlet iallafall.

Nu orkar jag inte skriva några mer låtar, men självklart kan ni ju köra alla moves jämt, känn rytmen och haka på bara. flyt med musiken, böj benen och skaka så har ni det!

Nu skall jag rulla ner under täcket och mysa med kissemisen,  så kanske var allt för mig för idag. Men va lugna, kommer nytt imorn!
alla goa läsare, PUSS PÅ ER.
Helena Irving.

Kommentarer
Postat av: Johanna M

haha, så sjukt bra tips! :D

2010-07-15 @ 21:28:02
URL: http://wheniwaslittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0