piffa till sexlivet

hallå läsaaarna. vädret idag suger, forsätter det i den här takten kommer jag snart va blekast i hela italien.
finns inte så mycket att göra när det bara regnar, skulle behöva städa men har gjort allt för att slippa det. så om nån vill tjäna lite stålar så vet ni var jag bor. istället för städnigen har jag sovit, kollat långa filmer och tänkt på allt som har såå lite med städningen att göra.. till ex sex. det hör väll inte ihop med städning så mycket?
iallafall så tänkte jag göra en liten lista på vad man skulle kunna göra om man har en partner och sexlivet är lite långtråkigt men ingen rangordning, utan bara tips nu då..

Ni skulle kunna gå till närmaste sexstore och handla in lite spännande och roliga saker, det kan va allt från piska till något brutalt sexigt att ha på sig under leken.
Om ni inte har lust att lägga ut pengar på erat sexliv kan ni ju fixa fram en ögonbindel och låta er partner göra vad den vill utan att ni vet vad det blir.
Annars kan ni också binda fast varandra och låta den ena ha kontrollen totalt.
En annan sak jag har hört skall va mycket populärt är godsaker på kroppen, det kan va chokladsås eller grädde(sprutgrädde då, om ni inte har lust att vispa grädde innan leken). Dessa saker kan ni alltså placera var ni vill på kroppen och sedan slicka upp. Som en vanlig upppiffare så byt ställningar och platser att va på.
Om ni tycker att det är bättre att mixa ihop alla dessa sakerna till en enda klump så kör allt samtidigt, gör det!! gör allt som krävs för att få en go stund inne i sängen, på golvet, i köket eller var som helst.  Om inget av dessa tipsen skulle funka får ni nog kalla in en sexterapeut som kan hjälpa er att ställa saker till rätta där inne i sovrummet.

Det var allt från mig just nu, måste nog ta tag i städningen ändå, det är faktsikt viktgit. noooot
Goa kyssar från helena



Kommentarer
Postat av: Pontez

Ääääälskaaar bloggeeeeen! :-D

2010-07-26 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0