sanningens ögonblick

tjoho!! placerar mig gött framför datan nu för att presentera ett inlägg, helgens uppdatering har söööge. & det vet vi. Men vi tar igen oss nu.
helgens bravader vill jag inte uttala mig om på bloggen, men om nån är brutalt sugen på att veta, så slå en pling, det går nämligen att vara anonym.

Nu är man varjefall hemma igen, skall bli underbart att sova i sin egna säng efter nattens obekvämheter.
Har poppat en påse popcorn & bara laddar för att skriva, skall avslöja lite goa hemlisar om mig själv...

Alla där ute vet lika väl som oss att vi gillar sex, det gör vi verkligen och vi snackar om bra sex och hur man skall göra och vad man skall göra för att lyckas. Och en sak i detta är väldigt viktigt, vi får inte heller alltid till det! sanningen måste fram, det är lätt att ge tips på hur man lyckas, men ibland är det svårt att använda sig av dem. De beror ju såklart på vem man är med och vilket tillstånd man befinner sig i eller vad som helst bara, en del gånger lyckas man bara inte. Detta kan jag lova är bland det mest pinsamma som finns, jag får hellre miljoner musfjärtar än att killen tycker att man va dålig. Det kan ju handla om vad som helst. Det kan va:

- tjejen tar för lite makt i leken.
- tjejen gör inget speciellt som är skönt för bara honom.
- tjejen bara ligger där och a, blir på pumpad.
- bara tar emot och inte ger, kort och gott.

Jag tror att detta är en vanligt förekommande bland oss unga tjejer. vi tar liksom inte för oss.
MAN FÅR INTE ALLTID TILL DET, SÅ ENKELT ÄR DET!

men det som är viktigt när en sådan situation har uppstått så måste du få tag på killen, göra om det och göra det bra. va gärna mer på än killen och styyyr upp det nu!!
använd tipsen, kom på eget, gör vad som helst, det är alltid bättre än att göra inget.
för detta är någonting man inte vill uppleva, det suger, så är de.

Nu har alla fått veta det, nu är det snart offentligt, när jag klickar publicera så kommar alla få reda på det här.
Men jag är inte blyg, jag vill att ni har så bra sexliv som möjligt och det får ni om ni visar er plats, killar gillar det.
Va inte för blyga bara, kör ditt eget race, knyt fast killen och piska honom och åla dig över honom hela tiden.
ps. piskan kanske inte uppskattas på sommaren när man vill gå med bar överkropp. ds.  


Nu iallafall skall jag snart sova. för jag är så sjukt trött. ikväll blir det inget sällskap från varken henny eller agnes i sägen, det kommer kännas tomt...
det var allt för mig, kan kanske publicera ett till inlägg sen om ni ber snällt, har faktiskt ett på gång.

PUSS PÅ ALLA TROGNA LÄSARE SOM FÖLJER TROTS ATT VI ÄR USLA IBLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0