sex på första dejten

hallåhallåhallå.
först och främst vill jag bara skriva en sak om mig själv som jag gjorde imorse, brutalt osmart.
jag la mig klockan halv ett igår, så jag skulle vakna hyffsat tidigt och det gjorde jag också, vaknade vid 10 nånstans.
var inte trött alls eller så, var uppe i några minuter, sen la jag mig i sängen igen och verkligen försökte somna om.
låg en timma och bara tvingade mig själv till att somna, så vaknar jag upp vid 2 igen. tjooooho.

nog om den saken, det var bara en dum grej som händer alla säkert. nu skall jag istället ägna mig åt en sak som är mycket viktigare, nämligen sex på första dejten och vad jag anser om detta.

Och såklart så tycker jag att det är helt okej att ha det första gången. Det beror ju alltid på vad man känner, är man sugen så har man väll inget att förlora. Sen skall man givetvis inte ha det bara för att ha det. Men en liten hake i detta kan vara att då har båda två fått tanken om varandra "han/hon ville bara ligga".
Om något sånt här händer är det lika bra att ni fortsätter att höra av er till den andra. För att än sålänge finns det inget att förlora på det.

Sen kan ni tänka att vill inte tjejen/killen ha nått mer så är det lika bra att man får reda på det så man slipper ödsla tid på nått som inte funkar.

Läste även i en artikel att man ofta ser ner på tjejer som har sex på första dejten och detta är ju ett stort probelm, alla måste väll få ha sex? Sex är ju liksom en sak man har för att njuta. Det är ju helt naturligt att ligga om man är sugen.

ALLTSÅ JAG MENAR BARA ta det som det kommer, händer det så händer det & det är ju bara ett tecken på att ni är sugna på varandra, håll det inte inne för att du inte vill ha sex på första dejten, kör på bara!!


nu skall jag städa för otto kommer hit sen och vi har en grym vecka framför oss.
och än sålänge har vi fått dåligt med napp på dubbeldejten, så vill bara påminna er att ni skall höra av er om ni är sugna!! puss helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0