sex sms

tjao bloggen och läsarna.
nu ligger vi i sängen och softar. det är grymt skönt måste man få lov att medge.
det är man värd när vädret suger. Vi har inga speciella planer idag, så om någon känner sig sugen på att hänga med två roliga tjejer så hör gärna av er!!


nu över till det jag egentligen tänkte skriva i detta inlägg. som ni ser på rubben så hoppas jag att ni förstår vad det handlar om..

Alla gillar väll att få lite halvporriga sms och snacka snusk på mobben kan ju ibland vara riktigt kul. Men ibland går det lite långt och som vi har sagt tidigare så är det inte sexigt när du får ett sms där det står hur hårt du skall bli knullad, hur du skall bli knullad, var du skall bli knullad och i vilka hål det skall ske i.

Om man verkligen är sugen på att säga dessa detaljer får man göra det på ett litet blygt sätt och säg en sak i taget.. Och be aldrig tjejen att svara på fårgan "vad skall du göra med mig när vi ses?"
det är bara brutalt avtändande, jag lovar, om tjejen är sugen kommer hon att säga vad hon vill göra.
Det är mycket sexigare med lite halvblyga porrsms. Det lovar jag att tjejerna där ute tycker.
Men som vanligt finns det undantag och det finns säkert tjejer som uppskattar att få galna noveller inrullandes i mobben och andra älskar säkert att skriva hur de skall förföra, binda fast och piska killen när de ses. Men om nån(mot förmodan) skulle ha lust att snacka porr med mig, så vill jag ha det halvblygt, så ni vet!

så ta de lugnt där ute nu, så kommer det trilla in tjejer i sängen.
nu skall vi chilla vidare, ha de gött!

puss helena

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tja !

bloggläsaren nr. 1 här!

Helena helena helena...... tack för tipset..



puss&kram!

2010-07-24 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0