sexiga tiiips!!!

tjaoo blogga. och läsarna!!
nu har man än en gång intagit sin plats framför datan för att skriva.
denna gången tänkte jag skriva lite vad jag tycker är ruskigt när killar använder/har på sig.

så vi börjar vid nummer ett.
alltså

1. Det finns nästan inget sexigare än killar som använder klockor ( eller jo nått kanske) men detta är grymt fint.
Jag vet inte vad det är med mig och killklockor, men blir fan våt i trosan av tanken. grrr

2 Nummer två är även det ett smycke. Säg ett halsband som lägger sig mellan klyftan på en killes solbrända  överkropp.

3. Som jag har nämnt förr så älskar jag t-shirtar som framhäver ryggmusklerna.

4. På vintern är det fint med en stickad tröja till ett par jeans som sitter gött på killens rumpa.

5. Och som tips nu på sommaren är det grymt sexigt med killar i chinos shorts. Ni vet vilka jag menar va?
annars får ni fråga i affären, för dessa shorts kan killar med fina rumpor se gudomliga ut i.

6. Sen ett fint hår är givetvis ett stort plus. Det får gärna vara lite lockligt i nacken!
Så killar som plattar håret, sluta med det.

7. Fina kepsar!! nu menar jag alltså inte sånna gangster kepsar eller hur jag skall förklara. Utan alltså vanliga kepsar där skärmen är böjd.

Det var allt jag kom att tänka på för stunden, har ni frågor så meddela mig på dirren.
Nu skall jag åka till stationen och möta upp en kär vän. Kan knappast bärga mig, vi har en grym vecka framför oss. Och jag vet att ni läsare är lite oroliga för att uppdateringen kommer gå åt skogen, men denna gången lovar vi att sköta oss. Lovar!

Pussar & kramar från en tjej som är blöt i trosan.




Kommentarer
Postat av: anoo

ni är finast

2010-07-21 @ 03:06:58
Postat av: banoo

much asking

2010-07-22 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0