stela fraser under förspelet och den pågående akten

tjenare alla goa läsare, måste säga att jag är lite smått irriterad just nu..
som ni kanske vet så har min data varit på lagning. så får man tillbaka den nu, så är den trasig ändå.
fan hp. nii suger..

iallafall, dagens rubrik avslöjar en stor del av det jag har tänkt att presentera i detta inlägg. flera av er där ute kommer säkert känna igen er i dessa påståenden. eftersom jag har samlat lite info från mig själv och från andra så har man ju lite att gå på.

de allra flesta vet hur det är när man ligger och håller på med någon, när kläderna bara blir färre och färre, kyssarna blir galnare och galnare. man bara väntar på att ah, köra igång. men sekunderna går, minutrarna rullar, man forstätter på samma sätt. troligtvis ligger båda inne med samma tanke. Vem skall fråga om kondomen?
tillslut kommer det nån stel kommentar som låter ungefär såhär - har du nån kondom eller?
troligtvis kommer denne att svara ja & letar i sin lilla gömma med kondomer.
ibland kan de hända att förspelet blev liiiite för långt och lite för vilt. då finns det möjligheter att nästa stela bit uppkommer då killen säger. jag får inte upp den..
men efter ännu lite myspys så funkar de kanske tillslut, kanske om man har tur och slipper nästa bit där tjejen är för trång och killen utbrister i lite stel ton. jag får inte in den.
som tjej skäms man och ber killen att försöka tills det fungerar.
efter många försök får man äntligen till det, nu är den inne!
och om man är "nybörjare" så kanske man inte är så erfaren och kanske därför inte vill stöna som en galning.
men om man känner sig tillräckligt redo för att ge av ett litet ljud som liknar ett stön, så visst gör de. men tillräckligt högt bara så att ni missar nästa stela bit där killen säger: va sa du?
Inget, svarar tjejen, och gör aldrig ett nytt försök till nått litet ljud.

dessa händelser drabbar oss alla nån gång i livet, men ta de lugnt, ni är inte ensamma där ute i världen. alla har nån gång haft ett ligg som vart mindre bra och mindre dåligt. man glänser inte alla gånger helt enkelt. men det är bara att göra ett nytt försök och lyckas bättre. ge inte upp!

lycka till med sexlivet där ute!
puss helena



Kommentarer
Postat av: Liisa-Amanda Olsson

haha herre så jag skrattar så jag gråter

2010-07-01 @ 20:48:57
URL: http://lifeofliisa.blogg.se/
Postat av: Laura

Hahahaha, dör

2010-07-01 @ 21:49:19
URL: http://lampis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så sant

2010-07-02 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0