stor eller liten?

hej underbara blogg & underbara läsare!
ledsen att göra er besvikna, men dagens uppdrag gick åt skogen.. de var så varmt inne i stan så vi orkade helt enkelt inte. men tro mig, det kommer, ni har något stort att se fram emot!
dagen idag har annars gått till att sova uuuut. eftersom jag nu är ledig från jobb och allt annat, så nu är äntligen mitt sommarlov här!! så nu är jag ledig vilken dag som helst (gällande dubbeldejten). så om någon befinner sig i göteborg någon dag under nästa vecka och är lite sugna på att käka lite med två goooa tjejer. så ring oss, ni har ju våra nummer!

detta inlägg tänkte jag att jag skulle dra lite kort om hur stor betydelse snoppens storlek egentligen har. finns säkert många som undrar över detta, och ni skall nu få höra mina personliga åsikter!

de finns säkert många killar där ute som orar sig för att de tycker att de inte har tillräckligt stor ägodel
och kanske skäms lite över lille peter-niklas när det  väl börjar hetta till och kallingarna ryker av.
men ta de lugnt killar, de viktigaste är inte att man har sveriges största och fetaste balle utan
det viktigaste är att man kan tekninken och har fått tjejen riktigt kåt innan man sätter igång. sen spelar det faktiskt inte så stor roll om man ligger inne med en på 30 cm eller en på 15.
det finns såklart tjejer som tycker att snoppens storlek gör hela samlaget och har gränser på hur liten snopp man kan ha sex med. 
 men så är det inte om ni frågar mig.
här på denna ärliga bloggen säger vi vad vi känner och tycker!
skillnadaden känns ju säkert, men det kanske är till den mindres fördel.
om snoppen för stor kan det ju medföra risker som
att man inte kan köra vilken ställning som helst eftersom att de kan göra ont på tjejen.
kondomen kan ju vara för liten vilket får killen slak medans han försöker tränga på den.
sen "växer" inte snoppen lika mycket vid stånd om man har enorm heller
men med detta menar jag inte att ni med biiigisar där ute skall känna er för stora.
som sagt, alla tjejer gillar olika former, storlekar och tjocklekar. vi vill inte att ni skall stänga inne era härligheter när det kommer till kritan, släpp den fri och låt den leka!

och ni killar där ute som inte ligger inne med size plus var inte ledsna, utan jobba på tekniken iställe, det är minst lika viktigtt!!
ni fick ju några grymma tips från henny tidigare idag. plugga på dem så kan vi ha ett litet prov på det längre in i bloggkarriären.


en grym bild med alla former och storlekar

så det var allt från mig denna afton, skall hoppa i säng tidigt så jag kommer upp imorgon när man skall på konfirmation. så imogon kanske jag inte kommer ha grym uppdatering under dagen. men på kvällen skall jag presentera de fem bästa låtarna att kyssas till. så kolla in det!

pussar till alla läsare.
eran helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0