svar på frågor

tja alla läsare, hoppas ni mår kanon trots det usla vädret som har drabbat oss idag.
jag mår iallafall bra och tänkte skriva ett inlägg nu, ett kort inlägg.
för att jag skall till ciiity nu och har därför lite bråttom.
Men när jag kommer hem skall jag göra ett bättre.
Ni vet att vi har pratat mycket om sex i denna bloggen och det kanske kan ha varit lite svårt att hänga med på alla tips. Så därför hade jag tänkt att jag sedan skall göra ett inlägg som innefattar punkt 1 till slutet av leken.
Så har ni hela sexguiden i ett inlägg. Va sägs om det?

Nu tänkte jag bara besvara några frågaor som jag fick igår, jag lovade det och jag håller vad jag lovar!
Såhär kommer svaret.

Gillar tjejer verkligen att suga?
Som svar på de allra flesta frågorna så tycker ju alla olika såklart.
Vissa suger inte av sin kille, så är det bara.
Men har man en gång testat så märker man nog att det inte är så illa som man kanske kan tro.
Bara killen håller snorren ren så är nog de flesta hyffsat nöjda.
Sen om du har en kille och ni har sex så tror jag att i flesta fall vill man själv bli tillfredställd och därför får man också tillfredställa.
Sen om man vill ta satsen i munnen och sånt är väll upp till var och en. Fråga killen vad han vill & killar, fråga tjejen vad hon vill.

Är det svårt att suga?
Även denna fråga är en fråga alla tycker olika på.
Endel kanske tycker att det är lätt andra kanske tycker att det är svårt.
Det beror ju dels på vilken storlek snoppen du suger har, och hur van du är.
Om man inte är världsbäst eller om snoppen är förstor så får man ju hitta andra lösningar.
Man kanske helt enkelt får jobba mer med tekninken osv.
Om ni är osäkra får ni väll fråga killen hur han vill ha det. Alla gillar ju olika, inte sant?

De var allt för mig denna afton, återkommer senare.
köss hellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0