raggningsrepliker

för att inte vara sämre än nån annan skall jag också smita in med ett inlägg denna underbara dag.
ett kort inlägg såhär på dagen, sen drar man till med ett bättre senare ikväll, så håll utkik!

När jag satt i solen och chillade förut kom jag att tänka på, bli inte förvånad, men de var killar!!
Så satt jag och tänkte på, hur skall man egentligen på bästa sätt ragga upp en kille. vad gör man, hur gör man?
Man kan ju inte glida fram till en kille man ser på stan & dra en raggningsreplik som denna:
Jag skulle se bra ut på dig.
den stackars killen som skulle bli utatt för detta skulle troligtvis tyckt att jag var helt efterbliven, skrattat åt mig & sedan gått och berättat för varenda kompis han hade om vilken efterbliven brud som gled fram till honom på stan och drog en raggningsreplik.

Men, jag som denna killen skulle gjort exakt likadant, jag hade dött av skratt om en kille glider fram och lägger en raggningsreplik, på stan.
visst,
jag säger inte att raggningsrepliker är fel, men man kanske brode välja sina tillfällen bättre och sen finns de vissa repliker man borde skippa totalt. nu skall jag presentera för er, 5 totalt förbjudna raggningsrepliker:

1. Får jag spetsa in min stora åderpåle i ditt mustiga gegväck? 
ganska rolig replik, den skulle defnetift få mig att skratta, men inte mer än så.
2. Jag tänkte dra ett skämt som fick dina bröst att försvinna, men det verkar som att någon hunnit före mig.   denna repliken bör man kanske avstå om tjejen ifråga tar åt sig. man vill ju inte starta fight på krogen.
3. Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!  biiiig no. den där hoppas jag att ni håller er borta ifrån!
4. Dina föräldrar måste vara djuphavsdykare, när dom har fått en sådan här pärla. patetiskt. vad mer skall man säga? dålig raggningsreplik.
5. Snygga skosnören, skall vi hångla? jag vet att ingen har missat denna gamla goding. men den funkar lika dåligt då som nu!

de var allt för mig. men killar, besvara. hur skall vi tjejer ragga på bästa sätt? funkar raggningsrepliker på er?
telll me!

puss & kram.
Hellllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0