flickor gillar visst sex

hej underbara läsare, tack för allt underbart stöd & att ni berättar hur ni uppskattar bloggen.
måste bara flika in med en snabb sak här, jag håller inte alls med helena på 40+ listan. så jag skall vi något tillfälle sätta mig ner & fila på en egen, liiiite snyggare, liiiite bättre...
men (ja, idag vad jag faktiskt tvungen att skriva ett men) nu är det iaf såhär att vi har fått lite kritik från vissa enstaka hörn om att vi kritiserar sex. att vi påstår att tjejer inte vill ha sex m.m.. men killar lugn, de menar vi verkligen inte!! vi vet att tjejer gillar sex, vi gillar sex, ni gillar sex, alla gillar sex! den saken är klar. men sen kan de ju vara såhär, att människor gillar olika saker & det är de vi försöker förmedla i denna blogg. så att ni killar & även tjejer tar åt er av de vi skriver så sexet blir ännu bättre, sjukt fantastiskt & helt otroligt. vem vill inte uppleva sånt sex? jo. de enda svar som finns på den frågan är: ALLA!
så fortsätt läsa & ta åt er så kan vi hoppas inom en snar framtid att alla upplever fantastisk makalöst samlag!


här är en cool bild på helena & jag.

jaja nog om de. i detta inlägg tänkte jag faktiskt inte lägga en tanke åt sex. (förutom de där uppe såklart) jag tänkte nämligen skriva om två så sjuuuukt pinsamma saker, som jag tror alla tycker är extremt stela att uppleva..

två stela situationer:
du går själv på stan har lite bråttom & du ser inte tröskeln som är där. såkart snubblar du över den och ramlar. hade du vart med någon annan hade du skrattat som fan. men såklart är du själv, du utbrister något som: oups. och skyndar dig snabbt vidare. lät ju inte så jätte pinsamt nu men, jag vet att alla där ute har varit med om de misstaget & jag tror alla skäms lika mycket.

du sitter själv (tror du) på en bänk ute. har på musik i örat & lever dig in i din egen värld. ingen annan är ju i närheten (ännu en gång, tror du) så du blundar med ögonen bildar en mikrofon med handen o sjunger i en falsk stämma låten, med lite dålig melodi & engelska. sjuuukt pinsamt när man sen märker sitt egna misstag & ler lite ursäktande för att sen smita iväg..

jag tänkte på en sak nu. att ni får gärna ha lite önskningar på vad vi kan skriva om & så, skulle verkligen uppskattas, visst vi är grymma. men det är inte alltid skit lätt att ha massa bra matrial att skriva om, så kära vänner hojta till när ni vet något ni gärna vill få med i bloggen!
ha en bra dag, & fortsätta läs bloggen. idag blir de bättre uppdateringar från mitt håll.
PUSS ALLAS EGNA HENNY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0