tillfredställ tjejen bäst

hej bloggen.

nu sitter jag här igen, & jag är grymt stolt över mig själv. har lyckats fixa tre inlägg idag redan. som sagt måste jag ligga i extra mycket idag för helena är borta tills på ons & imorn har jag de ganska tajt på schemat så ägnar bloggen massa tid idag. visst är de bra?
iaf till de jag ska skriva om idag, det är något som vi faktiskt fått in lite önskemål att skriva om.
och det är de här som nog många killar där ute funderar på. hur lyckas man på bästa sett tillsfredställa en tjej? ni måste nu innan jag skriver något observera att alla tjejer är olika, vi gillar olika grejer, gör olika grejer, faller för olika grejer. så jag kan såklart inte tala för alla tjejer. men jag tror ändå att de jag kommer skriva ner nu får iaf alla kvinnor att njuta. så bara att sätta er & läsa igenom detta för att få tjejerna att snacka gott om er efter omgången.

jag har i tidigare inlägg beskrivit hur ni som bästa ska kyssas, vart ni ska ta på oss, hur ni ska göra de med mera. men tror nog aldrig att ett inlägg beskrivit hur vi tjejer blir som mest pirriga i berget. & de är ju såklart när ni tar på den, men hur ni gör de jag skall förklara för er här:

för de första. gå inte rakt på grottan!! ta de lugnt fram, vi har ju på oss trosan av två anledningar: 1. för att de är sjuukt gött att bli smekt utanpå trosan!! och 2. för att de ska av. (men killar, gör dem alltid i rätt ordning, alltså 1 sen 2). sen efter ni följt de två anledningarna så ägnar vi vart nästa pill ska vara. & de ska va på den ärtformade punkten alltså klittan. ge den en långberörningstid. men varierande rörelser. båda snabba långsamma, i cirklar & kryss. osv bara att låta er galnaste fantasi flöda. efter de vill fingrarna in & besöka grottan. även där gillar vi variationen på rörelserna. snabba & långsamma många fingrar & få fingrar. pröva er fram till vad er partner gillar bäst. & kör på de. sen är de bara ner & gröta, med tungan eller snorren. välj själva eller fråga bruden.
svårare än såhär är det inte, dra mot sängen & öva på nu så blir ni sjukt bara knullpartners boys.



allt för mig för tillfället. ska kanske dra ännu ett inlägg sen.
då jag ska tillbaka till dansteamat. får se hur de blir med de. nu måste jag rusa iväg

ha de nice, de ska jag.
puss HENRIETTTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0