tips på goa speel

hej allla, ni ser ju gårdagens fyra inlägg slår ju rekord på mest inlägg på en hel dag för mig. därför kan jag säga såhär att jag förtjänar lite lugnt idag. självklart ska jag komma me ett gött inlägg senare. men har lite bråttom nu så de enda jag kan skriva ner nu är tips på två roliga dataspel att köra när ni sitter framför datan & har de trist.

de första är bloons tower defense 1-5. Det här är mitt beroende spel för tillfället. spelar jag inte vid datan så lirar jag på mobilen. fett nice spel. man väljer banor & sen bygger man upp försvar för att inte bubblorna ska komma igenom. har du inte testat? klicka in & gör de i så fall. lovar du kommer gilla deeee.



andra spelet jag tipsar om är de klassiska super mario world. spelades jämt förr på min dator. men tyvärr har de med en omöjlig bana som inte går att klara så för tillfället ligger mario tvåa på listan. men så fort man löser banan så hoppar han garanterat upp på första plats igen. alla vet vad jag talar om, super mario är nog de bästa spelet som gjort. går ut på att klara sig igenom banor & världar till olika bossar för att rädda prinsessan.



så nu måste jag rusa, önskar man hann spela lite dataspel, men de har jag inte tid med.
men hörs senare
PUSS HENNYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0