kluriga frååågor

tja alla gubbar & brudar där ute.
hoppas ni har de gött. jag mår finfint. haft en go dag.
träffas lite gött folk, hängt i hallen skjutit lite basket & gymmat. så jag kan inte klaga

nog om de, jag ber såklart om ursäkt för min dåliga uppdatering nu idag & igår men de har fan vart tajt på schemat som jag varna er om, men nu är iaf helena tillbaka så då blir uppdateringen iaf dubbelt så bra. & de gillar vi.

dagen till ära har jag valt att ta lite hjälp av veckorevyn för att fixa ett inlägg, min fantasi på saker att skriva om va tyvärr i botten. men jag valde iaf att kopiera vissa av deras debatter  och skriva ner mina egna åsikter till dem.

så de följande frågorna är:

Skulle du kunna dumpa en kille för hans dåliga klädsmak?
asså grejen är såhär och de tror jag att jag har skrivit lite om i tidigare inlägg. jag tycker stilen är väldigt viktigt. en kille blir automatiskt snyggare om han har snygg stil, så enkelt är de bara. men jag skulle aldrig dumpa en kille pågrund av stilen. för de första. så måste hans stil ändå fått mig intresserad av han, så hur farlig kan den va? & sen så om man är kär så bryr man sig inte om sånt. då är man bara kär. så är de bara, kärlek gör en blind.

funkar ett kk förhållande?
absolut, men det är väl som vilket förhållande man än har, ifall man är tillsammans med någon, en bra kompis, en familjemedlem osv. alla förhållanden måste kunna fungera. lika viktigt är det när man är kk. man måste fungera ihop som personer tycka lika & va på samma stadie i relationen. annars kan de såklart bli svårt. men som sak så är det alltid. så jag tycker absolut att ett kk förhållande kan fungera bara man är överens om vad det innebär för båda.

ska killar raka bröstet?
jag vet inte vad de är med mig, men jag älskar ett hårfritt bröst. visst är det okej med hår & ifall man har det så säger jag inget om de. men helst så skall de va helt clean för att jag ska vila ögat på de eller kunna mysa där.

ska killar vara gentlemän?
då lyder första frågan, vem älskar inte gentlemän? de är ju as gött för oss tjejer som har turen att hamna i hänerna på en riktig going. men sen är ju själva frågan. vilken typ av gentleman man snackar om. det behöver ju inte va en som drar ut stolen för mig, betalar jämt och så. utan en riktigt gentleman för mig är en som är super charmig & trevlig. de räcker gått & väl för att man ska gå nöjd om dagarna.

är sex-sms otrohet?
den frågan kan ju egentligen ingen annan än den som skriver smset svara på. för de är ju bara den som verkligen vet vad man menar med smsen. sen är de ju såklart så att den man är tillsammans med tar ju såklart illa upp vid de. men om man är tillsammans med ngn så kan man väl nöja sig med att skriva sexiga sms med den personen. då slipper man krångel & fel uppfattningar. och framför allt att nån blir ledsen eller sårad.


här får ni förövrigt en cool bild på hellan & jag

nä nu får de vara nog. hittade inga mer roliga att skriva om. nu skall jag ringa upp helena och tjata lite gött snack. ha en trevlig kväll. besök bloggen senare så kanske ännu ett inlägg dyker upp

puss hennnygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0