fyra heta killar att se upp till

hej bloggen. nu sitter jag här i sängen framför datan igen, hoppas ni mår bra. själv mår man ganska segt just nu, jag har tjejvärker och de suger fan brutalt mycket. de ändå som gör att jag mår lite bra är att jag har massa chips & glass att äta. (& såklart att jag har bloggen att hänga vid)
föresten imorn kommer två sköna brudar ner & hälsar på mig, självaste helena & agge. de kommer bli grymt nice faktiskt. då kan jag lova er att vi skall utöva alla våra grymma tips på dansgolvet som ni också ska göra i helgen hoppas jag!

nog om de, nu tänkte jag ägna mig till vad jag ska skriva om i detta inlägg & jag har bestämt mig för att de ska vara en lista på fyra snygga kändisar som gör tjejer runt om i världen blöta i trosan bara av att höra deras namn, eller av att vila blicken på dem. (& jag kan men säkerhet säga att denna garanterat blir mycket bättre än helenas, för hennes lista sög. skit fula killar faktiskt) observera att inte listan är iordning.

första jag tänkte nämna är ed westwick
helt ärligt alla tjejer(även killar) där ute kan hålla med om att han är en riktig goding. jag blir lika sugen varje gång han visas i tvrutan. & alldeles svag i kroppen när han lägger av sin allra porrigaste blick. jag hade aldrig tackat nej till han, den saken är klar!

nästa goding som kommer med är chad michael murray
en solklar tiopoängar, han är grymt snygg & sådär oskyldigt i utséendet. förutom detta har han ett par otroligt kyssvänliga läppar som jag gärna skulle vilja byta lite saliv med.

såklart en riktigt pudding som är värd att nämna är david beckham
hur sexigt är det inte med killar i träningskläder, svettiga & goa. david är ett bra exempel på varför många tjejer faller för sportkillarna. han är även ett bra exempel på varför vi tjejer ens faller för killar. efter att ha kollat på han så vet vi, synd att inte alla kunde se ut som dig david.

och även ashton kutcher ska såkart stå med
han är helt klart en av de snyggaste jag sett utan att överdriva, han ser perfekt ut & inte nog med de han är så charmig att man helt enkelt bara vill slita av hans kläder och njuta av synen man får. lovar om jag ser honom tänker jag göra de!

alla där ute kan väl hålla med om att alla dessa killar har tjejer springades efter sig hela tiden av en enda anledning just för att de är riktiga puddingar som jag gärna mumsar lite på. tyvärr blev bilderna helt efterblivna som skulle läggas upp på dem. men ni klarar er ändå.

nu har jag inget mer att skriva. vi hörs senare kom gärna med förslag på nästa inlägg!! har något som kallas bloggtorka idag så vore nice med feta tips.
puss heeenny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0