min egna astro för idag

hej bloggen.
hoppas ni mår gött. de gör jag. jag ligger i sängen nu, men ska snart dra mig ut i solen.
igår kväll va jag uppe ganska sent, satt & studerade stjärnorna så nu mina vänner har jag ett alldeles färskt astro som vänta på er. astrot gäller idag & ikväll så nu vet ni lite vad som väntas för de närmaste 24 timmarna 

VATTUMANNEN (20/1-18-2):
dagen som ni har framför er är full med överraskningar.
något som du verkligen inte vill ska hända händer,
med de gör dig inget när de väl har hänt.

FISKARNA (19/2-19/3):
alla fiskar där ute kan va glada ni har en kanon dag & kväll framför er.
så de är bara att simma lugnt så får ni massa nice på vägen

VÄDUREN (20/3-19/4):
för ni som är vädurer ta det lugnt ikväll, välj en hemma kväll
framför partyt annars kan massa olösta problem dyka upp igen.
& de vill ni väl inte?

OXEN (20/4-20/5):
det är din kväll ikväll, för dig som har partner väntar en
underbar vändning i förhållandet & för dig som är singel,
du kommer få ligga i natt. bästa ligget nånsin

TVILLINGARNA (21/5-20/6):
är du e tvilling kommer kvällen du har framför dig bestå
av roligt sällskap, dans & musik. helt klart en minnesvärd utgång.

KRÄFTAN (21/6-22/7):
ett lite bråk dyker upp. du tar inte så illa upp, men kan lätt såra andra.
bortsett från de så blir kvällen riktigt lyckad.

JUNGFRUN (23/8-22/9):
en underbar dag väntar framför dig, men till kvällen tappar
du humöret och inser nog att en filmkväll är bättre att
ha än en halv tasig ute kväll.

VÅGEN (23/9-22/10):
bara för att du är en våg ska du inte jämnföra dig med
alla, om du struntar i vad alla andra tycker & gör blir
dessa 24 timmarna grymma.

SKORPIONEN (23/10-21/11):
tänk på vilka du vänder ryggen till. du behöver de närmsta
allra mest, umgås med de som betyder mest, så bli din dag
betydelsefull för framtiden

SKYTTEN (22/11-21/12):
bjud hem din närmsta & ha en mysig hemma kväll. du behöver
det idag. festa kan du göra imorn.

STENBOCKEN (22/12-19/1):
en sak räcker att säga: du kommer få knulla ikväll.
wihoooo

okej, sämsta inlägg jag har gjort. men har som sagt bloggtorka. nu måste jag dra. hörs senare
puss henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0