charmigt är de vi vill haaaa

tja alla läsare.
jag hoppas som alltid att ni mår nice. själv mår man gött. suttit ute på balkongen en sväng nu & nu väntas snabb plockning på rummet (de börjar förfalla igen, ni vet ju hur de ser ut då) sen ska jag packa & dra mot stationen för att möta upp två goa brudar som hänger med mig upp mot stingers. så de är nice.

nog om de, nu skall jag snabbt skriva lite allmänt om en sak jag tänkte på när jag satt ute på balkongen och hade gött häng. nämligen hur brutalt oskönt de är med killar som har för bra självförtroende. visst jag gillar när de är lite gött självsäkra. liksom vågar ta för sig o så, de är de inget fel på. man vill ju inte ha en kille som hatar sig själv, är tyst & osäker. inte alls de jag menar. men ni killar som tror ni är bäst i världen på allt. tror ni bara kan köra med brudar hur som helst. och jämt kaxig mot alla. de är bara avtändande för en tjej. på riktigt liksom.
sen om ni har jätte bra självförtroende, vet att ni är snygga & bra på mycket. det är en sak. de andra är att gå runt & säga till alla att man är de, & att visa på kroppsspåket hur nöjd man är med sig själv. & man gör de liksom inte för att man är nöjd med sig själv bara utan man gör de för att sänka andras självförtroende bara för man vill ha makt.
ah ni som är sånna, ni suger ni är inte alls bäst. ni är bara osköna. skärp er boys.
bjud på er själva ist vi tjejer vill ha charmtroll som är busiga inte kaxiga töntar.

nu måste jag skynda mig. hörs senare alla.
PUSS HENNNYGIRL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0