något som killar uppskattar

hej alla där ute. nu sitter jag i sängen, är lite mer på topp nu & tänkte leverera ett gött inlägg med tips på att få en kille sugen. nämligen så att jag ska skriva ner en lista med grejer som gör så killarna blir sugna & ligger och tänker på er på kvällarna när de har mys för sig själva. så tjejer läs igenom noga så får ni förhoppningsvis till slut lite gött rajtantajtan i sängkammaren med honom.

vi börjar lite lätt med en grej som gör att killar vänder sig om när du går förbi. helt enkelt att på morgonen dra på dig dina tajtaste jeans & en tröja som inte täcker rövpartiet. även ifall rumpan inte är snygg så får du blickar på den ändå. killar kan inte låta bli rumpor, de är så underbara i alla dessa former & färger.

mjukstarten håller i sig fortfarande så länge du befinner dig i en hall med träningskläder på dig & sport i tankarna så blir många killar intresserade. att se på sportande tjejer är lika hett för killar, som för oss tjejer att kolla in alla våra boys när de har match och träningarna. för att få ett plus över i:et på den fronter får du gärna i ta av dig tröjan också för jag har hört att killar blir extra sugna på tjejer i sporttoppar. varför vet jag inte, trodde de föredrog helt utan men tydligen så är det hett med dessa sporttoppar.

sen har vi det där med att många killar gillar tjejers ryggar, de får gärna vara lite muskelösa & ha en vacker svank. inskaffa klänningar med bara ryggar och gå förbi och spänn er så fallar alla killar som furor efter dig.

någon som är väldigt viktigt och sensuellt hos tjejer är ett par fina ögon, sminka dig så du framhäver dem & ge iväg charmiga fladder på ögonfransarna när du möter en söt killes blick. man kan inget annat än att lyckas då. killar är extremt svaga när de gäller en vacker blick.

något som vi alla kan lyckas med är att sätta oss ner & skriva ett sexigt sms som man sedan ska skicka iväg till sitt offer. alla gillar att ha något porrigt att läsa på en tråkig lektion, eller hemma i soffan på kvällen. så tvek aldrig utan flyg iväg med fantasin bara.

något som är upphetsande är nafs i örat så släng dig bara över honom och ge iväg lite nafs och djupa andetag. han kan inget annat än att bli kåt. kan ju faktiskt bara säga att det funkar alltid!!! utan tvekan.

& tjejer de viktigaste, va glada. visa intresse & flörta lite försiktigt med honom.

näää, nu var de nog för mig på det här inlägget hade egentligen mer att skriva men jag orkar inte.
ha en go kväll. 
BLÖT KYSS FRÅN HENNIGIRL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 22:43:45
URL: http:// www.hallgreen.blogg.e
Postat av: mallan

eh vafan, ni jobbar jobbar på bloggen och vad får ni för kommentarer, jo typ "ååååh rösta på mig på blaablaablaa" eller så får ni inga alls. SCREW YOU LÄSARE! Ni tjejer gör ett grymt jobb och jag älskar er blogg, keep up med snuskigheterna!

2010-07-19 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0