till dig som är oskuld

hej alla underbara fanz.
hoppas ni mår gött. jag mår bra fortf lite sliten men inget som en tuffing klagar på såklart.
idag har jag nog haft den slappaste dagen på hela sommaren. vakna sent legat i sängen framför datan, kollar lite på tv och tryckt i mig godsaker. har vart gött som fan. har lust att fortsätta så, men tänkte att ni satt och vänta på ett inlägg. så nästa film får vänta lite.

nog om de, i detta inlägget tänkte jag skriva om en sak som säkert många runt av funderar mycket på. nämligen det där med att bli av med oskulden. mångas åsikter är ju att vänta tills man blir kär på riktigt innan man särar på benen & kör in den. medans andra menar på att det inte är något speciellt bara att bli av med den så fort som möjligt.
vad som är de bästa är ju såklart det som känns bäst. men skall aldrig göra som någon annan vill eller tycker, utan den är ens egna åsikt som har den största betydelsen i detta. men dock kanske man ska lyssna på dem som vet, de som har varit med om den där första gången. man ska aldrig göra något man inte är säker på men man kan ta till av andras erfarenheter & även se de ur deras perspektiv.

så till mina åsikter med det där att vänta till man är kär, är följande:
det viktigaste är inte att vänta tills man är kär. för så här är det, hur kär man än kanske blir så betyder det fortf inte alltid att man är redo. man kan vara mer redo men en kille man träffar för första gången än sin pojkvän man har haft sedan men var nio år. det handlar inte om hur mycket ni har gått igenom tillsammans, det handlar inte om vad dina vänner eller familj har för åsikter, det handlar inte heller om vad han säger, hur redo han än känner sig, detta handlar om något helt annat. de handlar om dig. det är du som skall göra det här, inte dem. (eller jo såklart din pojkvän då också. men han ska inte övertyga dig till något du inte vill.) så lyssna här, när du är redo. kommer du känna dig sugen, galen av att inte få mer, nyfiken, uppleva spänning & såklart känna hur viljan skriker. du är inte redo när du är osäker  inte heller för att din pojkvän tjatar om hur go du är och hur gärna han vill göra det för att du är så fin. tjejer(även killar då såklart, ni får byta ut alla tjejer till killar bara hehe) de viktigaste är att ni måste se skillnad på dessa känslor. & lita på er själva.
det är ganska svårt att formulera detta märkte jag. men det jag menar är. hur tidigt eller sent du blir av med oskulden har verkligen inte betydelse. de viktigaste är att när du väl känner dig redo. kör på bara

nä, alla där ute, nu är det nog för mig. nu skall jag springa och hämta glass i frysen & krypa ner i sängen framför tv & ha det gött bara. ha det ni också.
puss hennny


Kommentarer
Postat av: hihi

wooooow! vilka tuttar! :D

2010-07-19 @ 23:09:27
Postat av: mums

bra bomber! :)

2010-07-20 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0