maskerad outfit

kära bloggen, kära läsare
nu har man äntligen vaknat efter en 15 timmars skönhetsömn, det var man fan värd iallafall.
idag vet jag inte vad det blir, solen skiner inte eller nått sånt gött. så blir nog lugnt tror jag.

igår, så var jag och agnes på stan medans vi väntade på våra tåg. så gick vi omkring på massa olika affärer oså.
och ni vet dessa heldräkter? de som har funnits ett tag som är brallor och tröja i ett? om ni inte vet är det bilder längre ned.

att dessa vidriga kläder fortfarande säljs i storstäder som göteborg är fan sorligt. där om någonstans borde man fatta att det inte är snyggt. där har folk stil, man förstår varför dom säljs här. (folk är glada för att det kommer nått nytt och annorlunda)
jag kan utan att ljuga säga att det nog är det fulaste jag har tesat i ett provrum sedan 05..




där har ni den!!

för det första
är detta bland det fuuulaste jag har sett. på riktigt. När fan skall man ens använda den?
för det andra sitter den brutalt fult
för det tredje är den inte skön heller.
och för det fjärde skulle jag aldrig i hela mitt liv betala 600kr för att ha en dress man ser ut som en teletubbis i.

såå nu har jag några fårgor till er som har en sådan här heldräkt
1. När har ni tillfället att använda den?
2. tycker ni verkligen att den är så brutalt skön?
3. Har ni använt den på maskerad nån gång?

det var egentligen bara det jag ville säga, köp inte sånna här för det är sjukt fult.
men senare idag lovar jag att skriva ett lite roligare inlägg, tror jag skall skriva vad jag anser om sex på första dejten. så återkom senare!! kyss så länge.

ha en bra dag sålänge också
helena

Kommentarer
Postat av: xD

Tycker du har helt fel där... teletubbies är nice som fan! xD x)

2010-07-19 @ 23:14:17
Postat av: gissa vem

men när man åker till göteborg (från sveriges enda riktiga stad), så åker man också 10 år bakåt i tiden. där är det inte många som har stil.

2010-07-20 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0