Visa er inte i dessa på stranden boys

tja fääNZZzzsen
jag mår gött. hoppas ni också gör det. min dag har vart ganska lugn men ändå lyckades jag glömma av tiden så nu hinner jag inte med tåget jag skulle ta upp till hellis. osmart! men jag tar nästa så nu hinner jag iaf skriva ett inlägg innan. fattar att alla där hemma hoppar av lycka nu!

iaf i detta inlägg tänkte jag skriva om badkläder. inte vilka badkläder som helst utan killarnas badbyxor. har ju märkt efter mina besök på stranden att vi alla har olika smaker på vad som är snyggt att bära och vad som inte är det. och det är ju synd. men som sagt enligt mig är det två stycken speciellt fula brallor jag har sett endel av, och det är dessa: (snälla skippa dem)

gubbkalling modellen:

jag hoppas ni förstår hur jag menar, typ exakt som tjejernas bikinitrosor men ni har en lite större framsida så ni får plats med paketet. (tur är väl det iaf) jag tycker som sagt inte dessa byxor är något ni skall sätta på er innan ni drar iväg mot vattnet. varför jag inte föredrar dem hoppas jag är ganska självklart
men om inte så kommer jag med några exempel:
 -framsidan på dem lämnar inget åt fantasin man ser hela paketet (& säg inget i försvar som, ni behöver väl inte kolla då. för hallå? går det att låta bli att vila blicken när ni är i de brallorna?)
-inskärningar i rumpan är lätt hänt.
-man ser varje litet hårstrå som finns innanför båda på rumpan & andra ställen.
- & den fjärde förklaringen till varför du borde inskaffa nya badbyxor lyder. de är brutalt fula!


vadlånga badbyxor:
alltså för det första jag förstår inte grejen med den ens, fy vad obekvämt att ha brallor som hänger & klänger längs benen när man är i vattnet. & det är det som jag om ni mot förmodan bär ett par sånna byxor tycker att ni ska göra. för ifall ni visas uppe på land med dem blir de inte så mycket sugna blickar som följer er.
varför jag inte gillar dem är för jag tycker inte de är snyggt med halvlånga byxor på stranden eller stan. antingen ska man bära hel långa (inte på stranden dock) eller knä/lår längd. alltså inte mittemellan för min del. sen så är jag en riktigt ben lover, som jag har nämt i så många tidigare inlägg. jag älskar era muskelösa vader och börjar av lårerna. så enligt mig är vadlånga ett big no. men ifall ni nu skall envisas med att bära dem trots att de är fula, så snälla skippa iaf snörningen på sidorna längst ner på brallorna. för det är brutalt fult


NU måsta jag packa så jag inte missar nästa tåg också, de vore ju för synd.
ha en go dag alla där ute. hörs nog senare.
GÖTT HÅNGEL FRÅN HENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0