vi älskar att bli smekta

nämen hej igen bloggen.
kände att jag fick dåligt samvete. bloggen har varit jätte dålig på senaste så jag bangade de varma goda badet för att skriva ännu ett inlägg. hur grym är inte jag?
iaf detta inlägget tänkte jag skulle handla om en sak som är bra för er killar att veta. nämligen vart vi tjejer mest uppskattar att ni tar på oss. (förutom grottan då) obs jag nämner inte grejerna i ordning utan tar de som de kommer. alla ställen är uppskattande på olika sett & av olika personer så bara att välja & vraka bland dem & se vad din partner uppskatta mer eller mindre.

en grej som jag nästan kan lova min kropp på att alla tjejer gillar att bli smekt på det är nacken. du kan använda dig av fasta grepp med hela handen, försiktiga pill med fingrarna, goa mjuka pussar, busiga slick, djupa andetag med mera. ah ni ser, nacken uppskatta de mesta så bara att ta tag i er partners nacke & börja exprimentera.

rumpan är ett ställe som är riktigt uppskattande, tro de eller ej. så ni killar behöver inte bara kolla på den. ni får hemsk gärna även ta på den. och inte nog med att vi gillar när ni tar små tag på den under hånglet. den absolut skönaste massagen enligt mig är rövmassage, så dra tag i er partner & ge henne en rejäääl omgång massage på de fantastiska stället rumpan.

nu kommer jag med ett ställe som nog inte är så förvånande att de kommer med på listan, nämnligen låren. gärna insidalår långt upp. är extreeemt uppskattande. ibland så nöjer man sig med att en hand vilar där. de kan räcka för att få en tjej vimmelkantig av sugenhet. så passa på att lägga fingrarna där när ni är ute efter en go kväll.

fötterna, jag vet att många av er som sitter framför dataskärmen nu äcklas av det jag skrev upp nu. men faktiskt så är det ett extremt känsligt ställe som uppskattar beröring i många mängder. dra på en go massage olja & börja massera, tjejen kommer bli galen som en tiger.

såklart så kommer även (något som alla nog väntar med spänning på att få läsa med på listan) våra fantastiska bröst, stora, som små. fina, som fula, hängiga, som fasta. jo precis. hur bröstena än ser ut så gillar den berörning. men ta inte för hårt, (de är känsliga & ömtåliga) kläm inte för länge. gör allt i varsam takt, & blandra gärna in munnen i smekningen, ni kan använda er av tungan runt bröstvårtan, ni kan suga på den. jaaa,  låt helt enkelt fantasin glöda.

så nu mina vänner, nu orkar jag inte mer.
nu ska jag trycka i mig massa mängder av chips & glass och må lite bättre.
ha en go kväll.
kysssar från henny







Kommentarer
Postat av: Os

älskar er blogg, underbara tips hela tiden!!!

2010-07-26 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0