rumpan & benen är viktigast

hej alla fina & fula.
hoppas alla mår gött. jag mår sådär. är as kall.
satt nämligen på grums station i typ två timmar i spöregn förut för hade ingen skjut från helena & bussen gick var tredje timme, så oskönt faktiskt. så nu typ sex timmar senare fryser jag typ lika mycket. börjar man bli sjuk då eller något? jaja iaf. känner mig fett ensam nu utan helena. (& nu ses vi inte på en evighet.) så ska hoppa i badet snart & tycka lite synd om mig själv hade jag tänkt mig.
men först & detta för er skull (hade fett gärna sluppit) ett inlägg.
min bloggtorka är brutal så jag gör bara en snabb sak nu tills fantasin dyker upp igen.



tänkte  nämligen flika in med en snabb sak från helenas inlägg förut. just det där med muskler. hon nämde ju alla delar man kan ha muskler på inprincip FÖRUTOM rumpan.. hallå eller? röven är ju alltid de en tjej vänder sig om & kollar på hos en kille. rumpan hos killar är lika viktig som en rumpa hos en tjej. så killar ni kommer inte undan. den ska va fast & vältränad, lite utåt får den stå. & geléig att ta på fast ändå full av muskler. lite klurigt men jobba på med rumpövningar så ska ni se att tjejerna följer eran rumpa med blicken.

iaf nog om rumpan, de va nämligen en sak till jag blev lite besviken på som hon skrev i inlägget. men hon tog som tur va med benen. men nämnde dem sist & liksom skrev inte alls att de va speciellt viktigt. (ni vet att jag tycker de, & jag gillar att påminna er om det) för killar, tro mig. det är de som är de absolut snyggaste delen av kroppen att ha muskler på hos en kille. så träna benen benen benen hela tiden, jämt, alltid. så viktiga är dom.  synd att de inte va sommar året runt så man kunde kolla in era ben under shortsen. men för att hösten närmar sig så ta de inte lugnt med träningen. ni vet aldrig när ni ska visa er i shorts eller kallsipper så låt inte träningen smita undan.

nog för mig, mår dåligt nu. så ska lägga mig i badet och tycka synd om mig själv tror jag.
hejdå. puss, kyss, hångel
henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0