mer förspel åt alllaaaa

tja alla fina fäääänz, självklart tja även till er fula.
hoppas ni mår gött. själv har man sovit bort hela dagen. så 7kt oskönt. nu är jag orolig att man inte kan lösa att sova tidigt ikväll vilket jag måste för ska upp tidigt imorn. jaa, vilka problem man har. mhm. synd om mig.
ännu ett olöst problem jag ligger inne med är ifall jag ska gå ut och springa för första gången på fem månader, eller om jag ska gå iväg och köpa godis. kan ju säga att godiset lockar fett mycket..

nog om de tänkte skriva ett inlägg till er nu. lite sent förlåt men nu vet ni orsaken iaf.
de kommer handla om det absolut viktigaste (enligt mig iaf) under lekarna i sängkammarn, nämligen förspelet. jag kan ju bara säga såhär, jag väljer hellre att alltid bara få har förspel än att bara få ha in&ut delen.
tror även många av er där ute håller med mig. jag tycker ofta att själva sex biten är ganska lika, känns för de mesta likadant, ser för de mest likadant ut.
ah som ni märker. in & ut är inte lika lätt att variera och ändra på, visst kan man köra olika ställningar, visst att man kan använda olika hål, olika rörelser, olika tempo med mera, de håller jag med om. men tillskillnad på hur förspelet kan varieras så har in&ut ett ganska litet urval.
tänk bara på vad förspelet innehåller, kyssarna, rycka av varandras kläder, smekningarna, massagen, när fingrarna letar sig in under underkläderna, oralsexet. ja allt de där för att få varandra kåta så varför skippa den biten bara för att köra pang på. förspelet är ju till för att ah vara före. kåta upp varandra. så sexet bli goare, kåtare, galnare & absolut mer uppskattat.

så vad jag ville säga med detta kassa inlägg (sorry för de) är att skippa inte förspelet. för det är bäst, hela sexet lyfts upp en level. och gör så sexet blir mer varierat, galet porrigt, mycket busigare och absolut goare.

asså ännu en gång, förlåt för kasst inlägg har suttit med de skit länge och inte kommit på något nice att skriva så nu är affären tillochmed stängd. ser mörkt ut för att få godis nu... FAN! får väl bli en jogging tur ist..... om jag orkar.

ha de gött. hörs kanske senare.
puss er henny


Kommentarer
Postat av: d

det är ett otroligt fult sätt att locka uppmärksamhet på, gå ut på gatan och sälj dig själv, då får du nog mer uppmärksamhet än här, men förstår att ni tar till på det här sättet för att ni tvingas gå runt kuklösa va? ingen skam i kroppen! skäms

2010-07-26 @ 21:38:38
Postat av: headmaster

tjennare osk.

vi tackar för din kommentar. men vill tillägga att vi inte skriver för uppmärksamhetens skull. vi skriver för att vi gillar det. dessutom skulle vi nog inte skriva så mycket om sex om vi aldrig fick oss något. sen behöver, du behöver inte läsa om du inte gillar det vi skriver. det är upp till dig osk!

2010-07-26 @ 21:56:52
URL: http://dyngnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0